16 martie 2016

Ce bine ca esti, ce frumos ca sunt!




Well, dupa asa un titlu pompos, va asteptati la ceva mega wow and deep. Nope. Imi place la nebunie cum suna si cum descrie, absolut perfect, cum ma simt acum ! :)

Ma simt atat de vesela ca am redescoperit frumusetea de a fi bookworm si de a fi un adevarat soricel de biblioteca. Azi am descoperit 'magia' Instragramului si, pe langa faptul ca am chef sa fac tone de poze, chiar am chef sa ma reapuc sanatos de bloggareala. Sa fac ceva schimbari, sa fim mai cute and profi'ish.

Tocmai de aceea, m-am apucat si eu de #100happydays (detalii aici) si abia astept sa gasesc micile motive care ma fac pe mine sa zambesc zilnic. Iar daca sunt trista sau am o stare mai greu de digerat, am sa caut mai tare sa vad ce anume ma scoate din asa hal de mood :). Nu stiu, o vad ca pe o provocare. Dar e usor. Adica mereu spunem ca suntem fericiti, iar acest challenge ma face sa cred ca asa vom putea sa ne demonstram noua ca exista o mie si unu de motive ca in fiecare zi sa daruiesti un zambet lumii ce te inconjoara :)

Si pentru ca vreau sa imi revin si cu recenziile si bloggereala adevarata, m-am provocat cu Rose, scumpa si draga de ea, la #GetOutOfBookSlump :) Putem pune poze sau citate sau orice, doar sa ne tinem de citit :)) De aproape un an am picat intr-un book slump. E prima data cand imi ia atat de mult sa imi revin cu cititul. Imi doresc, zau ca da, dar ceva nu ma atrage, ceva nu face click. Si am numai carti pe care vreau sa le citesc. Gen ASAP si IT'S a MUST, WOMAN! ^_^


Daca stiti ca v-ar placea si chiar v-ar prinde, join us! :) Instagram, facebook, blog, orice, oriunde va simtit voi ca acasa, acolo luati si postati pozele de la #100happydays sau povestiti-ne despre book slump-ul in care sunteti voi prinsi :) Daca va tenteaza ideile astea doua, rugamintea mea este sa-mi lasati si mie link-urile voastre de la instagram/ blog/ facebok ca sa ne bucuram impreuna  de asa provocari. :)

Chiar mi-e dor de atmosfera calda a blogosferei si mi-e dor sa fiu iar eu :) Am sa va las instagram-ul meu si goodreads-ul ca sa ne urmarim si mai mult :))

Instagram: adry_constantin

Goodreads: Adry





Pup you,
Adry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥