10 ianuarie 2016

This is my comeback




Se simtea nehotarata. Se simtea nepregatita, de parca tot procesul ii era strain. Nu mai stia sa scrie cu atata naturalete. Ceva parea strain..

Cumva era sfioasa, chiar speriata. 'Daca nu mai stiu.. Daca nu mai pot.. Daca nu reusesc..', toate aceste idei ii pluteau in gand, in momentul in care degetele ei incercau sa mangaie tastele. Acele patratele mici ii pareau atat, dar atat de straine. Candva micutele litere ii erau prietene, era totul natural, insa acum ? Acum era totul relativ infricosator. Sau nu. Nu infricosator, ci le privea cu o oarecare teama. Daca acum, dupa atata timp, nu mai putea sa creeze aceleasi senzatii?! Daca acum isi pierduse din talent?! Sau pur si simplu, daca acum nu mai era in stare sa scrie, asa cum o facea candva cu atata usurinta?!

Insa ii era dor. Atat de dor sa poata asterne pe ecran randuri si randuri pline de ganduri, de emotii, de trairi intense. Candva adora sa faca asa ceva. Candva asta era tot ceea ce stia sa faca. Traia si respira pentru a putea vedea acel licar in privirea celor ce-i citeau creatiile. Odinioara, acel moment incredibil era ceea ce o umplea de un sentiment profund de mandrie, dar dintotdeauna privise acest hobby, acest asa zis talent cu modestie. 'Si ce daca toti spun ca am talent? Poate nu e chiar asa de wow, poate nu e ceva nemaintalnit..' Insa de fiecare data cand cineva ii lauda randurile asternute cu atata grija, inima ei se umplea de fericire. Fiecare cuvant spus cu bunatate vis-a-vis de 'lucrarile' ei o o facea sa tresalte de emotie, de bucurie, de recunostinta si  o facea sa viseze cu ochii deschisi la romane si romane, pagini peste pagini, povesti urmate de alte povesti din ce in ce mai fantastice, mai aproape de sufletele tuturor. Povesti simple, povesti adevarate, genul de lucrari cu care lumea se poate identifica.

Simplitatea cu care literele incepeau sa curga o umplea de speranta. 'Si poate totusi nu mi-am iesit din mana, nu?'. Voia sa scrie, asa cum o facea demult. Sa simta, sa ii faca pe ceilalti sa simta tot, dar ii trebuia rabdare. Rabdare ca degetele sa se reacomodeze cu vechile patratele. Rabdare ca totul sa revina in mod natural, iar ideile sa curga din nou asa cum o faceau candva. Inspiratia sa o inunde si sa o acapareze. Voia ca intreg corpul sa-i vibreze de fericire, literele sa zumzaie, gandurile sa o acapareze. Voia si intr-adevar isi dorea ca totul sa fie la fel de usor cand venea vorba de scris, de compus, de destainuit.

Iar in timp stia ca va reusi. Isi va reintra in obisnuinta, totul avea sa se aseze la locul lui, iar ceea ce candva era al ei, avea sa fie din nou. Avea sa scrie ea, avea sa simta iar totul, avea sa ii faca pe ceilalti sa vada, sa simta, sa traiasca tot ceea ce ea isi dorea sa exprime. Avea sa ajunga din nou la inima fiecaruia dintre voi. Dar asta usor, in timp, fara graba.


---------------------------------

Sa zicem ca asta e revenirea mea pe blog. M-am reintors cand credeam ca am uitat cum e sa fi blogger, insa asta, am tras eu concluzia, o ai in sange. Face parte din tine. Odata blogger, ramai blogger pe viata.  Nu exista sa te lasi de blogger-eala. :) Doar iei o pauza, te cauti, te reinventezi, lasi viata sa te schimbe si sa observi ceea ce ajungi. 2016 pare sa fi venit cu multe oportunitati. Sa speram ca va fi din ce in ce mai bine. 

Va urez sa aveti parte de un an asa cum vi-l doriti voi. Clipe de fericire si lacrimi de bucurie va doresc sa aveti mereu in ochi :)



xoxo,
noua Adry.


2 comentarii:

  1. bine ai revenit. ^.^
    tot în situaţia asta mă regăsesc şi eu de ceva vreme; vreau să scriu, am inspiraţie, dar nu pot, îmi tremură degetele pe tastatură când încerc să scriu, apoi renunţ pentru că nu mi se pare suficient de bun...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si, am spus ca este anul revenirilor. Chiar imi era dor de ce era blogosfera la inceput, poate sa ne regasim cu toti aici, din nou. Astept postarile, sunt foarte curioasa de ce ai mai citit si ce mai recomanzi. :) Nu poti sta departe de blog, incepe sa faca parte din tine dupa ce ai inceput. :)
    Bine ai revenit Adry. :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥