30 aprilie 2014

Top5 Wednesday




Ultima miercure din luna aprilie ne aduce ploi şi vreme proastă şi o răceală pentru mine -_- Daaar, vă aduce vouă un nou Top5! Tema de săptămâna aceasta e una foarte... uhm... controversată să zic aşa :)) Cărţi previzibile. Acum, e cu dus şi întors, aşa că am să mă limitez doar la părerea mea scuuuuurtă şi am să vă lansez şi vouă întrebarea: Ce cărţi vi s-au părut vouă previzibile? Şi de ce? 

Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber, gingerreadslainey, şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike. Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi. Vă aşteptăm!!


#10. Predictable books

Cărţile sunt în ordine aleatorie, dar vă asigur că fiecare din ele m-a călcat pe neuroni!
ps: Nu aruncaţi cu roşii :3 Aveţi milă de un om bolnav!

1. Chimie perfectă de Simone Elkeles


A fost o lectură drăguţică, dar, serios, previzibilă până la ultima păginuţă. Not cool!

2. Pretty Little Liars #1 de Sara Shepard


Păi, tehnic, mi-a plăcut destul de multişor, dar cum văzusem episodul pilot al serialului, cartea nu m-a mai uimit aşa cum ar fi trebuit. Mare păcat.

3. Vol 2 şi 3 ale seriei Instrumente Mortale de Cassandra Clare

  

Serios, de când a picat bomba cu 'E frate'tu!' lumea a luat'o razna şi BOOM s'a dus naibii povestea şi a devenit previzibilă. Mare păcat ptr că primul volum chiar îmi plăcuse!!


4. Roşu ca sângele de Salla Simukka


Ca orice amator de filme poliţiste şi seriale pe aceeaşi temă ca şi volumul acesta, chiar nu m'a uimit. Adică, sincer, o poveste cu droguri, mafioţi şi o imitaţie de detectivi tineri. Not my type.. not at all. Ştiam deja ce o să descopere, cum o să o facă şi aşa mai departe. Aparent prea mult CSI, Hawaii 5-0, Criminal Minds, The Mentalist etc etc, poate dăuna lecturii unui şoricel de bibliotecă :))
ps: recenzia o găsiţi AICI


5. The Fault in Our Stars de John Green


Păi, cum să spun.. chiar nu m'a impresionat pe cât ar fi trebuit. Toată lumea moare după cartea asta, mă aşteptam să fie mult mai genială. Dar nu fac acum o analiză a faptului că nu mi-a plăcut ci a faptului că am simţit încotro se ducea toată acţiunea chiar dinainte de a ajunge în acele puncte. Dezamăgitor, again.

_____________________________________________________________

Well, asta e tot oameni buni! Mă întorc în călduţul meu pat şi la drăguţa carte a cărei recenzie o veţi avea aici în zilele următoare! Însă până atunci, să aveţi grijă de voi şi să ne auzim cu bine!!




Un comentariu:

  1. Chimie perfecta e super predictibila dar, surprinzator, mie mi-a placut super mult, am fost moarta dupa cartea asta si, acum, daca as citi-o, as arunca-o pe fereastra! :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥