23 aprilie 2014

Top5 Wednesday- 3 in 1




Cum de 2 săptămâni încoace am avut treabă şi în loc să'mi aduc aminte când trebuia de Top5 ... uhm.. să spunem doar că nu mai era nici măcar joi -_- Deci astăzi vă prezint cele două teme pe care le'am ratat cu graţie şi tema de săptămâna aceasta! Enjoy!


Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber, gingerreadslainey, şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike. Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi. Vă aşteptăm!!


#7. Genres you love to read

1. Fantasy- ce să'i fac dacă am început să citesc prima dată fantasy? Continui. Prima iubire nu se uită!
2. Young Adult/ New Adult- zic să trecem la next level, nu? Deşi uneori sunt expasperante toate protagonistele de 16 ani care iubesc ca nebunele :))  Şi când mă exasperează trec la NA :3
3. Crime/ Mystery- dintotdeauna mi'a plăcut un mister bun şi îmi place să fac pe detectivul. Rotiţele sexi din cap se învârt şi se învârt şi se învârt :3
4. Thriller- trebuie să mă sperii şi eu cumva, nu? :)) 
5. Clasici- câteodată îmi vine pofta să mai fac şi pe geniul şi să deschid o carte clasică şi să mă bucur de stilul old and cute. Mereu am fost de părere că trebuie să citeşti clasici când te simţi tu în stare, nu când e trend'ul -_-
5+. Ditopii- încep să dezvolt o imensă atracţie faţă de genul acesta minuntat :3 *blame Divergent and The Maze Runner!!*



#8. Series you've read and loved

M'am gândit să fie doar serii pe care le'am terminat sau serii care au mai multe volume pe care le'am citit.

1. Casa Nopţii- well yea, Stark. Dar şi povestea e drăguţă şi evoluează interesant :3
2. Jurnalele Vampirilor- a 3a serie fantasy pe care am citit'o şi care a rămas alături de mine. *serialul îl urăsc :3*
3. Academia Vampirilor- cea de'a 2a serie de vampiri cu care am intrat în contact şi da, e genială. #TeamAdrian forever :3
4. Harry Potter- cu HP am început eu să citesc *în tinereţea mea :))*
5. Twilight- seria asta mi'a deschis apetitul ptr fantasy




#9. Books to movies

Cărţi care au avut norocul de a deveni filme drăguţe- poate chiar blockbustere :3

5. Stardust - film făcut după cartea cu acelaşi nume de Neil Gaiman. Mi'a plăcut mult deşi nu am citit cartea.



4. Interviu cu un vampir - toată lumea ştie că mama vampirilor este Anne Rice, iar filmul este fenomenal :3 Îl urmăresc de câte ori pot şi nu mă satur de el. Deşi niciodată nu am încercat să citesc cartea o.O


3. City of Bones- primul film din seria Instrumente Mortale a Cassandrei Clare. M'a surprins plăcut, mă aşteptam să fie not-so-cool, dar chiar mi'a plăcut. Poate chiar mai mult decât cartea.


2. Divergent- filmul ăsta este EPIC GENIAL AWESOME SUPERB :3 M'a făcut să fangirl'esc mai mult decât orice. Şi vreau neapărat să citesc şi cărţile :3 Deci da, Must-see şi Must-read!!


1. Harry Potter- ză best ever! Nu mai e nevoie de alte argumente :3



That's all m'a lovelies! :3 O săptămână faină să aveţi!
Ne auzim curând!






6 comentarii:

  1. Pune mana pe Interviu cu un vampir, ca e geniala. Eu nu gasesc volumul 2 :))
    Am urat City of Bones, cred ca l-am vazut la o zi dupa ce am terminat cartea. Don't ask me why.
    Divergent. OH DOAMNE!!! THE BEST, caps lock ce naiba :)) Cel mai bun film ever forever, cum zice profa mea de macroeconomie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Candva o sa citesc si eu :)) Seria Instrumente Mortale si cu mine avem o relatie de love-hate in proportie de 90% :)) deci da :3 si Divergent este intr'adevar cel mai bun film ever forever :))

      pupici

      Ștergere
  2. Chiar trebuie sa citesti 'Interviu cu un vampir', filmul nu am reusit niciodata sa il vad de la cap la coada...i don't know why?!...si Divergent, eu iubesc cartea asta, iar filmul inca nu l-am vazut *shame on me*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Okei okei, stop doing that :)) O sa o citesc cat mai curand posibil :3 Filmul mi'a placut mult, adica zau Brad Pitt in puterea tineretii si Tom Cruise la fel! :3 Divergent e super genial si am inteles ca respecta cartea, ceea ce e super dragu :3

      kisses

      ps: no shame on you :)) toate se fac la timpul lor, o sa simti tu nevoia sa te uiti la film candva. don't push it :3

      Ștergere
  3. Foarte tare,Adri! Insa am si eu o recomandare pentru tine: Circul Noptii.Just try it.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :3 Daca o sa am ocazia sigur voi incerca ^_^ Am auzit multe despre cartea asta, sa speram ca si mie imi va place :))

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥