19 aprilie 2014

#SheLooksSoPerfect




Buuună, bună, oameni buni! Ce mai faceţi voi? Cum vă pregătiţi pentru Paşte? Aveţi deja lista de cadouri pregătită sau "sunteţi prea mari" pentru aşa ceva? :3

Pur şi simplu mi'a venit pofta să postez. Deşi iniţial voiam să repar faptul că de 2 săptămâni nu am mai postat la Top5Wednesday *probleme, probleme -_-*, acum vreau doar să vorbesc aşa.. fără rost liber. 

De exemplu, eu ieri am aranjat bibliotecile *a mea şi a părinţilor mei* şi am şters cărţile de praf, le'am rearanjat şi am ajuns la concluzia că am o grămăjoară de cărţi. Sincer nu ştiu exact câte sunt.. nu'mi place să mă laud, dar haideţi că le număr acuşica, just for the fun of it. 

1...5...10... 20...50...60...70...100..120..125

Bine, tehnic sunt 125, dar 2 din ele le dau cadou *'casuse I'm cool like that*, aşa că rămân cu 123. Mi se pare super cool :3 Am ajuns la concluzia că dacă o carte mie s'a părut nu prea pe gustul meu, o pot da cadou cuiva şi astfel cartea e recitită şi poate chiar plăcută. Aşa am păţit cu 'Roşu ca sângele' de Salla Simukka. Mie mi s'a părut banală pentru simplul fapt că sunt obişnuită cu thrillere de genul şi mistere şi crime şi sânge şi restul, dar Antoniei i se pare super tare. Prin urmare mă bucur că i'am făcut cadou cartea. Ştiu că eu nu o să'i duc dorul, dar dacă ei îi aduce un zâmbet pe buze, mă bucur că am putut pune mâna pe această carte! 

A, da! Înainte să aruncaţi cu roşii în mine, trebuie să ştiţi că eu am Vampirii din Morganville, vol 1-4 împărţite în 2, deci variantele de buzunar, de unde rezultă de 2 ori mai multe cărţi decât ar fi trebuit să fie. Oricum, sunt foarte mândră că am reuşit să ajung la acest număr. Înainte eram chiar supărată pentru simplul fapt că alţii au ditamai bibliotecile şi voiam şi eu. Dar am realizat că nu contează câte cărţi ai ci contează cât de mult ţi-au plăcut şi cât de mult apreciezi cărţile pe care le ai, nu? Mă simt ca Maestrul Yoda chiar acum :)) Dar, zău, aşa este. Cândva o să ajungeţi să'mi daţi dreptate. 

O Doamne, am uitat :)) Nu'i aşa că melodia de la începutul postului e foarte tare? Mie'mi place. :3 Şi normal că le'am căutat albumul celor de la 5 Seconds of Summer, dar au doar un EP, dar tot l'am luat. Şi deşi sunt doar 7 melodii, sunt foarte summer'ish *duoh* şi mă simt mai veselă când îi ascult. Aşa că puneţi mâna şi îi încercaţi, nu veţi ştii în ce fel vă vor uimi! 

Şi dacă tot am început să pun iar gif'uri, îmi dau seamă cât de mult mi'au lipsit şi cât de mult mi'a lipsit şi blogosfera, dar naiba să o ia de treabă că am unele momente în care mi'e greu să mă ridic şi de pe scaun, dar aminte să mai şi reuşesc să scriu o postare de Doamne ajută! o.O

Şi pentru că acum mi'am adus aminte, am tot promis că vă arăt la ce seriale mă uit -_- Haideţi că imediat ce termin postarea mă apuc să caut posterele şi le fac într'o rubricuţă "micuţă". Altceva ce v'aş mai putea spune?  *se uită pe geam şi vede că plouă -_-* Well, we all love a good rain, a? Later edit: Aici puteţi găsi lista de seriale completă: http://noi2siunblog.blogspot.ro/p/ma-tv-seriesplaylist.html

Păi, păi, păi. Cred că fac şi o pagină de contact, că poate-poate v'o lovi inspiraţia şi vreţi să'mi scrieţi ceva sau să ne împrietenim pe ici pe colo, nu? Pentru că toate paginile mari şi profi au pagină de contact, nu? :3 Later edit: Aici este păginuţa de contact: http://noi2siunblog.blogspot.ro/p/contact.html



Haideţi că nu mai vorbesc fără rost, că parcă văd că începeţi să daţi cu roşii în mine şi chiar şi mie mi se pare că devin plictisitoare :o3 Deci vă urez un Super Paşte fericit! Multă sănătate vouă şi celor dragi! Fie ca lumina să se aprindă acolo unde se ascunde ciocolata! Ups, staţi că asta nu e replica mea! :)) Fie ca lumina să vă pătrundă în suflet şi să vă ţină companie în clipele întunecate! :3 Better, a? 

Mulţi, mulţi pupici şi sper să ne auzim cu bine cât mai curând!
Zuper bye!!


ps: nu'i aşa că e o melodie genială ?! 







10 comentarii:

  1. Vaaaai, ce postare plină de viaţă! <3
    Mulţumim pentru urări, Adry! Un Paşte minunat! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaaay :3 si eu care credeam ca ruginesc :)) Multumesc la fel :*:*

      Ștergere
  2. Chiar sunt curioasă de serialele alea, să văd la ce se mai uită lumea :)
    Un Paște Fericit și ție! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :3 Serialele sunt aproape gata :)) mai am sa aranjez pozele. nici nu credeam ca o sa'mi ia 100 de ani ca sa gasesc tot ce voiam :))

      Ștergere
  3. Paște fericit, Adry! :)
    Eu știu de 5seconds of summer de înainte să apară melodia asta. :)) Știu că sunt foarte summerish, de aia îi ascult. A început să-mi placă serios chestiile summerish!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine vara si d'aia e asa bine sa ascultam chestii summer'ish ^_^ Sarbatori fericite si tie :*

      Ștergere
  4. Paște fericit! >:D<

    Felicitări pentru bibliotecă! Eu nu le-am numărat, dar cred că sunt ... hm ... Gata! 120 am ;)). Îți aștept postare cu și despre seriale!

    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fell :* Si multumesc :3 veeeezi, avem aproape acelasi numar!! yay :3
      Gata si serialele, sunt aliniate aici: http://noi2siunblog.blogspot.ro/p/ma-tv-seriesplaylist.html

      puuupici

      Ștergere
  5. Hey! Multumim! Paste fericit si tie :*
    De unde ti-ai luat albumul celor de la 5SOS? (L-ai descarcat sau varianta CD)?
    - Diana & Laura -

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe net :3 sunt un mic pirat la categoria asta :))
      Paste fericit si voua! :*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥