15 aprilie 2014

Pentru ca altii cresc!



Doamne-Dumnezeule!! Nu pot să cred că dragii noştri colegi de breaslă aniversează 4 ani de bloggerime!! Dacă habar n'aveţi despre cine vorbesc, atunci hai să vă lămuresc: frumoasa echipă de pe The Search For Something More aniversează frumoasa vârstă de 4 anişori! Îmi aduc aminte că i'am descoperit la câteva luni, dacă nu mă înşel, de când îmi făcusem şi eu blog. Şi da, au rămas la fel de awesome şi drăguţi şi friendly! Dacă nu îi urmăriţi deja, puneţi mâna şi o faceţi!! Cu mâna pe inimă vă spun că sunt adorabili şi profi şi merită :3
Ca să ne bucurăm şi noi alături de ei *mai mult decât o facem deja* s-au gândit să ne răsfeţe cu un concurs aniversar genial şi wow'ish *detalii AICI *, concurs la care vă invit şi pe voi, pentru că da, sunt atât de drăguţă în seara asta!




Haideţi să le urăm 'La mulţi, mulţi, extrem de mulţi ani!' şi să-i urmărim cu drag şi în viitor!!



ps: soundtrack GENIAL şi film şi mai genial! abia aştept sa citesc întreaga serie! ^_^





3 comentarii:

  1. Adry! ♥
    Sunt Anca, în cazul în care numele meu te derutează.
    Mi-e dor de tine, să știi. Nu am mai vorbit de aproape un an. :(
    La mulți ani lor! :) Eu îi urmăream deja. (Sunt Brăileni de-ai mei, ofc că îi urmăream)
    Sper să ai o zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut concursul, cred ca particip, mersi ca mi-ai amintit! :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥