20 aprilie 2014

Paşte fericit!


Astăzi nu contează ce credem de obicei. Nu contează ce spune lumea. Astăzi trebuie să iertăm, să sperăm şi să credem. Fie că a fost adevărat ori nu, astăzi sărbătorim împreună Învierea lui Hristos! Nu sunt o persoană foarte religioasă, dar astăzi, haideţi să fim mai buni şi să ne gândim la simbolul Paştelui, ce înseamnă de fapt Învierea Lui: speranţa unei vieţi mai bune, o a doua şansă, o lume mai bună. Asta înseamnă pentru mine.



Astăzi, mai mult ca oricând, realizez că există Cineva acolo sus care ne priveşte şi are grijă de noi. Paştele nu este o sărbătoare doar pentru cei vii ci şi pentru cei adormiţi.
Acum, mai mult ca niciodată îmi este dor de bunicul meu care a părăsit această lume în ianuarie, anul acesta. Nu am vrut să împărtăşeşc durerile anului ce au trecut cu voi pentru că nu am crezut că ar fi corect, dar astăzi mă gândesc că trebuie să'mi iau şi piatra asta de pe suflet.
Durerea nu este uşor de suportat şi mereu va rămâne un gol în suflet, dar sper ca acel gol să fie locul în care să se aprindă Lumina, acel loc să fie izvorul speranţei. Nu pot decât să sper că nu veţi trece prea curând prin acest gen de durere.

Dar să lăsăm gândurile negre, astăzi este o zi a bucuriei în care sărbătorim viaţa, speranţa, familia şi iubirea. Fie ca Lumina să vă ţină companie în momentele cele mai întunecate! Nu uitaţi că nu suntem singuri, fiecare are un înger păzitor al lui. Nu trebuie să vedeţi ca să credeţi, credeţi pentru că aşa rămâneţi întregi. Credeţi pentru că e bine pentru noi să avem speranţă. :)

Un Paşte fericit să aveţi alături de cei dragi vouă! Multă sănătate şi noroc!  

Cu mult drag,
Adry

2 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥