26 aprilie 2014

Long live weekend!!



Well, hello, my dear fellow friends!


Astăzi mi'am adus aminte că aveam eu la un moment dat o rubrică numită 'Weekend will catch me' sau ceva pe acolo..let me see...


Deci, în onoarea unei memorii dubioase, aducem la viaţă această rubrică. Prin urmare..


Astăzi m'am apucat să fac maratonesc episoadele pe care le'am ratat din :


Mai am 2-3 episoade până ajung la zi. O să râd copios :3 


Well, BlueBell strikes again şi #UnluckyTucky la fel. Episoadele lipsă, cele 4, m'au dat peste cap. Adică da, am râs pentru că BlueBell, dar m'a durut :( My poor, poor baby Wade, chiar nu merita aşa ceva. Daaar pe de altă parte pot să văd şi avantajele. 


Sunt în urmă cu 2-3 episoade? Ceva pe acolo. Nu prea mă ţine în priză cine ştie ce, dar, hei, măcar am cu ce'mi clăti ochi :)) *wink wink*


Well, da! Dacă episodul din Arrow m'a ucis, mă aştept ca şi cel din Tomorrow People să facă la fel. Aici trebuie să văd doar episodul de săptămâna aceast şi să sper că nu mor ca la Arrow o_O *fingers crossed*


Şiiiiii în materie de cărţi..


Mai am aproximativ 100 de pagini din Jurnalul ascuns de Sebastian Barry. Sper, chiar sper, să mă lămurească :)) Chiar e o carte drăguţă şi mă voi chinui ceva la recenzie.. Am ceva idei, dar nimic concret. 

Well, guys, gotta go :3 Ne auzim curând când mai dau un semn de viaţă!
Luove ya!! 



ps: I'm so in love with these guys!! Mi se par asa #Reign'ish !!






9 comentarii:

  1. Iii :D De abia aștept recenzia la Jurnalul ascuns! Sunt așa curioasă; n-am citit nimic despre carte, doar ca să-ți citesc recenzia :3 Urmăritul de seriale e ceva productiv, așa că shut it. Mă apuc să ascult tot albumul de la Kodaline :)) Pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii adoooooooooor pe baietii astia :3 le ascult albumul de o saptamana :)) Doaaa, mh nu am mai citit azi :)) poate dupa Stardust :3 si ce dragu maaaaa :3

      luove yaaa :*

      Ștergere
  2. Arrow, frate iar am ramas in urma. :))
    Star crossed, mehh, nici eu nu stiu de ce ma uit. Ma calca pe nervi, dar in acelasi timp vreau sa ma uit. Dubioasa de mine :))
    Tomorrow people, am ramas si mai in urma.Trebuie sa ma apuc serios de ele.
    Astept recenzia, ca m-ai facut curioasa :) :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG nici nu stii ce ratezi la Arrow si Tomorow Ppl o_O grabeste'te sa ajungi la zi :))
      Si daaa :3 sapt viitoare sigur va arat recenzia :3 pinky promise!

      kisses

      Ștergere
  3. Weekend plăcut! Tare amuzant e primul gif :))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :3 La fel si tie :3 si daaaaaaaa, il ador si eu :)) e genial!

      Ștergere
  4. OO, nu cred! Ce imi plac baietii astia!! Multumesc ca i-ai raspandit, nu cred ca dadeam de ei...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, placerea e doar a mea :3 ma bucur ca iti plac! stii cum e, da mai departe acum :))

      pupici

      Ștergere
  5. Wow,se pare că nu stai rău cu serialele! :3 Baftă în continuare!

    P.S: Și eu sunt obsedată de Arrow,cred că mor de dragul actorului ăluia(sau cel puțin,după ochii lui !! )

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥