4 aprilie 2014

Bookhaul #1


OMG, lume bună, postez iar! Fiţi pregătiţi să citiţi o postare monstru!


Biiiiine v'am regăsit, draguţii mei pufoşi!! Mi s'a făcut dor de voi şi am zis să mai trec pe aici şi să văd cum rugineşte pagina. :)) Sinceră să fiu, încă mă uimeşte faptul că mai sunt vizualizări deşi postez din an în Paşte *me so damn proud of you guys!!*

Astăzi vreau să facem un BookHaul, primul oficial al bloguleţului, şi să mai pălăvrăgim puţintel.
Haideţi să începeeeem cu BookHaul Februarie-Martie. Iertare, dar am memoria unui burete şi nu mai ştiu ce carte am primit în ce lună o.O *bătrâneţea asta*.

Leeeet's get ready to pa-a-a-rtyyyy! Uhm, pozele nu sunt în ordine *faza cu memoria de burete e încă valabilă*, dar am să povestesc la fiecare ce şi cum şi unde găsiţi recenzia *sau unde o să fie postată*.


Roşu ca sângele @AziCitesc -recenzia încă nu e gata. abia săptămâna viitoare- Sinceră să fiu, momentan, nu sunt impresionată. Să vedem până la final ce va fi.


Jurnalul ascuns @AziCitesc -nici nu am deschis încă volumul, dar până la finele lunii garantat va fi e site-


Captiv în labirint @AziCitesc -recenzia apare săptămâna asta sau săpt.viitoare- OMG, deci a fost 
A-W-E-S-O-M-E!! Se vede diferenţa dintre stilul unui bărbat şi al unei femei! Însă veţi descoperi mai multe în recenzie! Staţi pe aproape :3


Ella, primită cadou @Theo. Încă nu am ajuns la ea. Sper eu că în curând o să pot citi şi cartea asta :3


Lux @Theo, tot cadou. Îmi doresc volumul ăsta de SECOLE :)) aşa că în curând am să ajung şi la el. -recenzia o veţi găsi @AziCitesc -


Varianta tie-in a romanului Dear John primită cadou @Adrian. A fost un dulce dulce. Faza a fost aşa: 'nu ai citit nimic de Sparks ?! o.O Trebuie să remediem asta'. Şi apoi BAM, am primit asta :)) Ziceţi voi că nu e o bomboană de băiat :3 -recenzia va apărea pe blog-


O posibilă problemă de viaţă şi de moarte @Theo pentru recenzie. -o puteţi citi aici- A fost o carte simpăticuţă, se putea şi mai rău :))


Cadou de mărţişor de la redactorul-şef al @AziCitesc am primit genial micuţ :3 Ziceţi voi că nu e tare :3


Iar astea două sunt semnele de carte pe care le folosesc cel mai des ^_^ Drăguţeee, nu? <3 p="">

Deci so many books! :)) Am să mă ţin de bookhaul'uri şi la final de lună vi le arăt pi toati  ^_^



Dacă aveţi chef de frunzărit pe net, haideţi să vă dau ultimele linkuri  marca @AziCitesc  aflate sub semnătura mea, da? :3 Mi-ar plăcea să aruncaţi un ochi şi să-mi spuneţi ce credeţi sau să ne lăsaţi un like-ceva-ceva acolo. 


Aici găsiţi toate articolele & recenziile mele: http://www.azicitesc.com/author/adriana/
Iar astea sunt ultimele trei, cele mai recente adică: 


Vă promit că vă pregătesc mult mai multe, atâta doar că avem un anumit program ce trebuie respectat şi, normal, nu sunt singurul redactor din echipă, de aceea există pauza aceasta aşa mare între articole. Eu sper să vă placă şi dacă vreţi să-mi lăsaţi un comentariu, îl puteţi lăsa şi aici, în cazul în care vă este ciudat să-l puneţi acolo :3

Eu vă mulţumesc oricum că sunteţi nişte drăguţi şi aţi rămas alături de mine şi de bloguşorul meu!!
Sunteţi nişte dulcici incredibili!



Vă urez să aveţi parte de un weekend genial!!









8 comentarii:

  1. Frumoase achizitii!! Si eu vreau sa citesc "Rosu ca sangele", dar mai astept cateva recenzii pana sa ma hotarasc sa o iau. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumeeesc :3 pana in momentul de fata simt ca am mers la pomul laudat :)) vis-a-vis de Rose ca sangele. asa ca faci bine ca mai astepti :3

      Ștergere
  2. De abia astept sa citesc si eu Rosu ca Sangele :3 Chiar sunt curioasa ce NU te-a impresionat :)) Imi place cum arata Jurnalul ascuns, e chiar dragu :> Hai, spor! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Adry,

    Am cateva carti de vanzare, daca te intereseaza :D
    http://whispersatmoonlight.wordpress.com/2014/04/06/vanzare-de-carti-%cd%a1%e0%b9%8f%cc%af%cd%a1%e0%b9%8f-nu-pot-sa-cred-ca-am-ajuns-sa-fac-si-asta/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am citit Rosu ca Sangele si chiar mi-a placut, am vazut ce rating i-ai dat pe Goodreads ;)

      Ștergere
    2. Rosu ca sangele mi s'a parut o carte baanala in comparatie cu alte carti pe acelasi subiect :) de unde si nota aferenta. se mai intampla. gusturile nu se discuta, nu? :))

      Ștergere
  4. Of, de asdfghjk sunt semnele de carte, vreau si eu!!!
    Abia astept sa citesc si eu seria Lux, din cate stiu nu au aparut toate volumele le noi, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiiu :3 si eu le ador. unul este primit de la Okian cand am castigat o carte de la ei si celalalt este de la AziCitesc. daca incerci pe pagina de fb si intrebi daca mai au semne de carte, s'ar putea sa aflii daca poti avea si tu :3 sincera sa fiu, nu stiu cum stam cu semnele de carte :o3
      Si asa e, la noi sunt publicate doar primele 3 volume, al 4lea inca nu :3

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥