21 aprilie 2014

Book Tags!




O a doua zi de Paşte fericită, guys! Dacă tot e rost de iepuraşi şi dulciuri, zic să onorez Leapşa de la Sabri, şi anume Chocolate Book Tag! Şi apoi să 'fur' nişte Book Tags de la booktoberi pe care îi urmăresc :3
Să începeeeeeeeeem :3


Chocolate Book Tag

-am văzut'o şi pe PeruseProject-


1. Ciocolată neagră- o carte cu subiecte dark (crime, tragedii, chestii traumatizante)


Duologia Lost & Found de Nadia Simonenko. Am adorat'o, aşa dură cum a fost ea. Ea a fost violată când era mică- gen 15-16 ani-, el a fost bătut de tatăl său de când se ştie. Mai dark de atât nu găseşti. O poveste sfâşâietoare care îţi ajunge la suflet. *Recomaaaand!*


2. Ciocolată albă- o lectură uşoară, veselă şi plăcută


 Merg cu Valentine de Adriana Trigiani. E o lectură de vară, foarte drăguţă, foarte amuzantă şiiii bonus: te învaţă să lupţi pentru ceea ce crezi :3 *Recomaaaand!* 
ps: recenzia e în tab'ul Recenzii de sub titlul blogului :3


3. Ciocolată cu lapte- o carte despre care ai auzit foarte multe şi vrei neapărat să o citeşti


Mai e nevoie să spun ceva? :)) Am văzut filmul la începutul lunii şi de atunci stau ca pe ghimpi. Am citit şi The Transfer- prima poveste din perspectiva lui Four- şi sunt iremediabil moartă :)) Vreau neapărat cartea, dar o vreau în engleză :3 Sunt o răutăcioasă, dar îmi sună MULT mai bine Dauntless decât Neînfricare -_-
ps: aş merge totodată şi pe Half Bad -aka Jumătatea Rea- de Sally Green, dar aia, sper eu, o voi citi în luna Mai ptr. AziCitesc :3


4. Ciocolată cu caramel- o carte care ţi'a ajuns la inimă şi te'a topit :3

  

I'm so busted! Nu mă pot decide între Finding Cinderella, Eternal Starling şi Die for me!!
Toate mi'au plăcut, toate au poveşti de dragoste incredibile şi m'au făcut să mă simt foarte mushy on the inside :3 Deci da. Rămân la toate! :)) *Recomaaand!*


5. KitKat fără biscuitele crispy- o carte care te'a surprins în ultima vreme


Well, categoric Psyched. A fost foarte bună, mai bună decât mă alteptam. Te ţine în priză şi totuşi te lasă să respiri. E adorabilă la fazele dulci, dar totuşi dark în momentele cu fantome şi demoni şi  HOLY COW:))  Având în vedere că e a unei autoare super cute indie, chiar nu mă aşteptam să fie atât de bună :3 Aşa că da, o recomand şi pe ea :)


6. Snickers- o carte care te înnebuneşte *sper că la modul pozitiv :))*

  

DA! Pentimento este scrisă de genialul-ohsogood- Cameron Jace *omul ăsta mă înnebuneşte! cât de bine poate să scrie?!*. Garantat sunt cu urechile ciulite în speranţa că poate-poate va face şi o continuare! Am NEVOIE de continuare :3 
Şi o a doua carte care mă înnebuneşte este Tronul de Cleştar. Aştept cu nerăbdare lăudatul ceas în care RAO va aduce şi vol 2 în atenţia publicului. 
Le recomand pe amândouă!
ps: recenzia la Tronul de Cleştar o găsiţi  în tab'ul Recenzii de sub titlul blogului :3


7. Ciocolată caldă cu frişcă şi bezele- ce carte alegi în momentul în care vrei să te relaxezi?


O lectură simpatică foc *dublu sens, guys! +18*. Mi'a plăcut, m'a distrat, m'a destins. A fost fix ce aveam nevoie ^_^ Abia aştept să mă apuc *curând sper eu* de vol 2.!
Recenzia o găsiţi pe Goodreads şi pe Shattering Words


8. O cutie cu ciocolată-  ce serie pe care ai citit'o conţine câte un pic din fiecare gen? şi care, de asemenea, crezi că ar prinde la public!

 

Romance? Check. Horror? Check. Humor? Check. Adventure? Check. Twisted? Check.
Everything? Check. Awesome? You bet your bump that it is! Le ador. Ador stilul, ador ideile, ador totul :3 
Despre ce e vorba? Poveştile copilăriei reinventate într'o manieră al naibii de dark şi twisted! Vreţi să fiţi surprinşi şi blowmind'ed? Seria asta vă trebuie :3
Recomand din toată inima mea de copil twisted! 


The Goodreads Tag

-am văzut'o pe canalul lui Kassidy Voinche-


1.  Care este ultima carte marcată ca şi 'read'? 


Hai, aruncaţi cu roşii că i'am dat doar 2 steluţe :)) Să vă văăăăd :3 Nu sunt un monstru fără inimă. A fost o carte cute'ish, dar nu atât de wow pe cât mă aşteptam. Ştiu ce face cancerul din om, ştiu că nu e nimic frumos în asta, nu e nimic grozav. Hazel m'a enervat. Nu ştiu ce căuta sexul în ecuaţia asta. M'a enervat că din Augustus a devenit brusc Gus -_- M'a enervat ce s'a întâmplat în carte. Da. Nu sunt dispusă să mă cert cu nimeni :)) Nu mi'a plăcut şi pace. Aşa cum spune steluţa: it was ok.


2. Ce citeşti în momentul de faţă?


Trebuia să'i fac recenzia de vreo lună şi un picuţ :3 Ce să'i fac eu, a? :)) E drăguţă, dar merge relativ greuţ. Plus că am avut altele mai importante de citit şi mititica de ea a rămas în urmă :3 Dar săptămâna asta o rezolv şi pe ea, nu de alta, dar dacă nu sunt gata cu ea: 1. mi se va lua capul 2. nu mai primesc cărţile pe luna mai :))


3. Care este ultima carte marcat ca şi 'tbr'?


Sinceră să fiu am văzut'o la Denise şi am zis 'what the hell, sună tare bini' :3 Şi da, a ajuns pe lista mea de 'tbr' *413 cărţi fraţilor!!*


4. Ce carte ai de gând să citeşti în viitorul apropiat?

 

Pentru că toată lumea vuieşte despre Half Bad am spus că vreau neapărat să o citesc şi eu. Şi, desigur, volumul 2 din Captiv în Labirint- Încercările Focului :3
Vă anunţ în următorul BookHaul dacă aşa va fi :)) 


5. Foloseşti sistemul de notare al steluţelor?
Sigur că da :3 Mă ajută! Îmi place să mă ghidez după ele, de cele mai multe ori mă scot din mari încurcături. La modul că e cel mai corect ca o carte care mi s'a părut okei să primească 2 steluţte şi una care mi'a omorât neuronii să primească 5. You got to love Goodreads :3

6. Participi şi tu la 2014 Reading Challange?
You bet your bump that I do :3 Momentan am 14 din 50! So fingers crossed :3

7. Ai un wishlist? 
Ca orice bookworm care se respectă, da. Tehnic lista mea de tbr este şi un wishlist. 2 în unu!

8. Ce carte ai de gând să cumperi în viitorul apropiat?
Cumpăr? :)) Owh, sinceră să fiu nu am mai cumpărat vreo carte de prin septembrie? Datorită faptului că's redactor la AziCitesc *bless your heart Duduş!* Dar cu siguranţă vreau şi eu să'mi cumpăr ceva cărţi în engleză. De exemplu  seria Divergent; seria aceea awesome cu Cinder, Scarlet şi Cress; şi seria Legend. Multe, multe rău di tot :3 Dar sunt şomeră :)) Aşa că mai aşteptăm.


9. Ai vreun citat favorit pe care ai vrea să'l împărtăşeşti?
Ough, greu greu de ales. Dar hai să fie: 
“If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.” ― Maya Angelou
Îmi place foarte mult tanti Maya. De ziua ei am scris un articol *4 martie* pe AziCitesc şi am descoperit foarte multe despre ea. Şi m'am îndrăgostit iremediabil şi o admir mult. Deşi nu am citit decât o singură poezie de'a ei, am văzut o grămadă de citate şi este absolut genială. De aia în descrierea blogului, sub titlu, şade un citat de'al ei. 'Cause she's that cool!


10. Care sunt autorii tăi preferaţi?
#1 Ms Belle Whittington
#2 Amy Plum
#3 Kiera Cass
#4 Tammara Webber
#5 Angela Corbett
Deşi pe undeva pe aici ar trebui să'l pun şi pe nenea Jace. *trebuie să'mi repartopul :))*

11. Te'ai alăturat vreunui grup?  
Nope :3 I'm that cool :))



The Book Cake Tag

-am văzut'o pe canalul lui Kassidy Voinche-

1. Făină- o carte al cărui început a fost greoi, dar şi'a venit pe parcurs


A fost un început greoi din cauza traducerii puţin awkward, dar după ce ajungi să te obişnuieşti cu vocabularul acela.. OMG E ATÂT DE AWESOME!!


2. Unt/ margarină- o carte al cărui plot *nu'mi dau seama care e cuvântul în română -_-* a fost grozav şi incitant


Dan Brown! Şi cu asta am spus tot ce era nevoie :3


3. Ouă- o carte care ai crezut că nu o să'ţi placă, dar ai sfârşit prin a te bucura de lectura ei


Ei bine, Dona Flor şi cei doi soţi ai ei este o carte pe care credeam din tot sufletul că am să o urăsc! Cum să vă spun eu.. cărţile de la Univers sunt cu dus şi întors- ori îţi plac ori le urăşti, nu există cale de mijloc. După un început greoi, de vreo 100 şi ceva de pagini sau poate chiar mai bine, am reuşit să ajung la o parte mult mai bună şi finalul a salvat întreaga carte. Deci da. A fost o lectură interesantă şi în final mi'a plăcut.


4. Zahăr- o carte 'dulce'


Danielle Steel are magicul dar de a mă îmnuia cu totul :)) Are un stil foarte drăguţ de a scrie: mai întăi e totul frumos, apoi devine şi mai şi, apoi BAM BOOM PAW şi apoi e iar totul drăguţ. Dacă nu mori la faza BAM BOOM PAW, eşti tare :)) Merită cu vârf şi îndesat. Îmi place şi faptul că sunt poveşti desprinse din realitate, ceea ce e mai mult decât awesome.  


5. Glazură- o carte care a avut tot ceea ce cauţi la o lectură plăcută (momente funny, momente romantice, personaje interesante etc)


The Selection m'a ucis din primele capitole: lăcrimam bini di tăt. Apoi uşor-uşor m'a trezit şi am descoperit că pot să râd, să mă enervez, să stau cu sufletul la gură şi să mă bucur de un personaj diferit de tiparele extra-folosite. Deci da, a acoperit orice voiam eu de la o carte bună.


6. Fulgi de ciocolată- o serie la care te poţi întoarce când te simţi prost


Am citit doar primele 3 volume, dar este o serie care mi'a plăcut şi care m'a ţinut trează ceva nopţi. Garantat la ea m'aş întoarce dacă aş vrea să mă simt mai bine!


7. Cireaşa de pe tort- cartea ta preferată de anul acesta 



N'am vrut să mă repet şi să spun The Maze Runner vol 1, aşa că merg pe Some Girls Bite de Chloe Neill. Deşi este o carte relativ veche- gen 2009- mi'a plăcut la nebunie! A fost simplă şi a avut acel ceva care astăzi lipseşte din cărţile fantasy. Chiar m'a surprins şi îmi doresc ca la un moment dat să se afle în biblioteca mea întreaga serie! O recomand cu dragă inimă!



.. dar nu mai sunt şi alte Book Tags! Mai lăsăm şi pentru data viitoare :3

Vă invit pe toţii să luaţi tag'urile astea!! Aş nominaliza lume, dar nu ştiu câţi dintre ei mă mai urmăresc :)) Aşa că lepşuţele astea sunt pentru cei care au ochi să le vadă  ^_^

Sper că v'au plăcut şi că aţi rezistat până la final! :)) Eu vă urez să aveţi parte de o zi genială!
Ne auzim data viitoare! Lots of love!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥