19 martie 2014

Top5 Wednesday #6



Well, well, iată că a venit şi ziua de miercuri, iar asta înseamnăăăă... Top 5 Wednesday!! Săptămâna aceasta facem un top al cărţilor necitite sau al autorilor pe care nu am apucat să'i 'testăm'! Yay :3 Legaţi'vă centurile, oameni buni, urmează o postare zbuciumată! Enjoy!

Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber, gingerreadslainey, şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike. Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi. Vă aşteptăm!! -celelalte Top5 le găsiţi aici-



#6. Unread books/authors

Am să aranjez top'ul de la 'vreau neapărat să citesc' (locul 1) până la 'pot trăi şi dacă mai amân' (locul 5). Nu sunt neapărat cărţi noi sau autori pe care nu i'am citit deloc, dar sunt pe lista mea de tbr de sute de ani! :)) Deşi ar trebui să mărturisesc că niciodată nu mă ţin de astfel de liste. Adică da, o consult (pe listă), dar nu aş putea să fac un tbr pentru o lună anume. Pur şi simplu, când simt că vreau să citesc cartea respectivă pun mâna pe ea. Aşa că genul ăsta de top e orientativ şi bazat pe o decizie de moment :3

1.  Cu siguranţă aş putea spune că simt o atracţie nebună faţă de titlul acesta. Ştiu că va fi publicat şi la noi, la editura Trei, cât de curând *dacă nu mă înşel*, însă simt că mor aici :)) Cartea este Half Bad de Sally Green. Nu pot să neg că sună al naibii de bine. Mai trebuie cumva să menţionez cât de superbă este coperta? :3


2. Un alt roman pe care aş vrea să'l citesc cât mai curând posibil este Chasing Wishes de Nadia Simonenko. Povestea pare desprinsă din realitate şi ştiu că va fi cât aşa pentru că şi duologia ei, Lost şi Found, au fost la fel de incredibile şi verosimile. Coperta este genială, iar synopsisul m'a distrus complet. Vreau şi am nevoie să citesc cartea asta :3 


3. Cam de când am citit Finding Cinderella am spus că vreau să încerc să citesc şi Hopeless de Colleen Hoover. M'am gândit că dacă prima mea întâlnire cu autoarea a fost atât de frumoasă, am îndrăznit să sper că şi a doua va fi la fel de plăcută! Acum, rămâne de văzut. :3


4. Uhm, acum păşeşc pe un tărâm total necunoscut. Nu prea am auzit mare lucru despre cartea asta, ba chiar la prima vedere am spus că mi se pare stupidă şi absurdă. Nu mă întrebaţi cum de m'am răzgândit, dar aş vrea să încer şi Uglies de Scott Westfeld


5. Eh, acum trebuie să pun pe listă o serie pe care multă vreme am ignorat'o, dar de ceva săptămâni mi'a venit cheful. Chiar aş vrea să încerc Strange Angels de Lili St.Crow. N'am idee de ce şi cum mi'a venit cheful, dar se mai întâmplă. :)) 


___________________________________________________________________



Deşi pe lista mea de tbr sunt peste 400 de cărţi, am încercat să mă limitez doar la cinci dintre ele. Poate cândva voi face vreun top 10 sau ceva :)) Dar până atunci sper că v'a plăcut Top5'ul de săptămâna aceasta!



ps: vreau să citesc şi Divergent :3 



2 comentarii:

  1. What?? Divergent trebuie, neaparat. Iubesc seria asta. Trebuie sa o citesti, o sa vezi cum o sa te indragostesti de ea. Veronica Roth e geniala.
    Hm, incep de la final. Strage Angels- sincer am avut o tentativa, dar unde pe la al doilea paragraf am renuntat. Am cele 3 volume aparute la noi, sper sa le citesc si eu :)).
    Uglies - am auzit lucruri bune despre serie, al doilea volum scartie, dar per total seria e buna, chiar vreau sa o incerc si eu.
    Hopeless - bai deci am citit cred ca prima jumatate de pagina, intr-un magazin, dar stiu ca atunci nu aveam bani sa mi-o cumpar si nu am mai cumparat-o :)) Sper sa pun mana pe ea.
    De Chasing Wishes nu am auzit nimic, nada, zero, o sa o caut pe GR sa vad ce decriere are.
    De Half Bad am auzit din cauza editurii Trei, pare interesanta. Astept sa se publice si vedem daca imi pun manutele pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Half-bad <3 Vai, ce mult mi-o doresc şi eu, abia aştept să o traducă Trei odată, cu toate că mi-a furat privirea Zi după zi şi Căutând-o pe Alaska,hmmm...chiar am început să iubesc editura Trei :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥