12 februarie 2014

Top5 Wednesday #4



Dacă e miercuri, Top5 să fie!! Cum vinerea aceasta întreg globul sărbătoreşte faimosul Valentine's Day *da, aţi ghicit: sunt mândră că's singură!*, ne'am decis să fim şi noi în ton cu ritmul inimii şi să facem un Top5 special: Cupluri favorite!



Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber, gingerreadslainey, şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike. Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi. Vă aşteptăm!! -celelalte Top5 le găsiţi aici-


#4. Favourite Couples

Primul loc cu siguranţă va fi ocupat de cuplul meu favorit, gen favorit-favorit, dar restul locurilor sunt celelalte cupluri care  îmi plac mult, dar nu la fel de mult ca #1, şi care m'au surprins plăcut. Alături de numele cuplurilor voi lăsa şi un citat care să surprindă chimia lor. So, let's get this rollin'!


1. Zoe Redbird şi James Stark  -House of Night-

Deşi Casa Nopţii este o serie controversată care are parte şi de reacţii pozitive, dar şi de unele negative, pentru mine este o serie frumoasă în care se poate vedea evoluţia personajelor şi a poveştii. Da, Zoe este adolescenta tipică, tânăra supusă unor schimbări neaşteptate şi deloc plăcute, iar în primele volume pot spune că are destui admiratori şi are părţile ei proaste. Dar odată cu înaintarea acţiunii şi Zoe evoluează şi se maturizează, chestie vizibilă cu ochiul liber, iar faptul că'l cunoaşte pe Stark şi trec prin atât de multe lucruri împreună, îşi pune amprenta asupra loc ca şi cuplu. Ştiu sigur că în volumul 8 este vorba despre ea, despre el, despre ei ca şi chimie şi ca şi legătură. Un volum plin de emoţii, iar pentru mine a fost unul care m'a consumat. Însă Zo şi Stark sunt extrem de potriviţi unul pentru celălalt!! Pur şi simplu se vede, mai ales prin câte trece el pentru a o salva şi câte a făcut şi ea pentru el, te lasă fără cuvinte! :) 

“I'm always going to keep your heart safe, even if mine has to stop beating for that to happen.” - Stark 
“You're my queen, and anyone who says different can fuck off.” - Stark


2. Kate Mercier şi Vincent Delacroix -Revenants-

Garantat am iubit şi adora seria *cinstită să fiu, am citit doar volumul I, dar l'am iubit* iar Kate şi Vincent sunt nişte dulcici pe care îi port în sufleţelul meu mic. După doar un volum, nu pot spune prea multe despre cum evoluează relaţia lor sau cum 'funcţionează' ei, însă în prima carte a trilogiei, pot spune că  lor chimie este palpabilă bine de tot. Poate de vină este şi Parisul, dar am visat cu ochii deschişi la Vincent în timp ce lecturam veselă. Chiar nu ştiu ce să mai spun, aşa că vă las să vedeţi singuri ce tot încerc eu să bolborosesc! 

“I can't promise you an ordinary experience, Kate. I wish I could transform myself into a normal man and be there for you, always, without the trauma that defines my life as "the walking dead." Since that isn't possible, I can only reassure you that I will do everything in my power to make it up to you. To give you more than a normal boyfriend could. I have no idea what that will mean, exactly, but I'm looking forward to finding out. With you.
Thank you for being here, my beauty. Mon ange. My Kate. Your utterly, Vincent.” 


3. Maria şi Owen -Lost-

Am mai vorbit şi în celelalte postări despre duologia Nadiei Simonenko, Lost şi Found. Este o poveste dureroasă, frumoasă, grea, dar reală! Amândoi sunt 'damaged goods', dar împreună se vindecă. Îşi găsesc alinarea în durerea celuilalt, simt o nevoie în a-l apăra pe celălalt de ororile trecutului. Şi reuşeşc asta. Faptul că este o poveste bazată pe fapte reale, la modul că autoarea a ţinut totul cât mai verosimil posibil, este un plus incredibil şi chimia cuplului este cât se poate de palpabilă. Încep deja să mă bâlbâi, dar mi'a plăcut atât de mult seria şi personajele mi'au rămas întipărite în inimă, încât nu ştiu cum să îi promovez mai bine.. Aşa că vă las să vedeţi şi voi o fărâmă din povestea lor.

"I don't care if you're messed up. I am too. It doesn't matter how lost we were, because we found each other anyway."- Owen


4. Jacqueline şi Lucas -Easy-

Un alt cuplu frumos, o altă poveste verosimilă, un alt volum despre o poveste de dragoste ce'ţi va încălzi inima. La fel ca şi cuplul anterior, amândoi poartă un bagaj emoţional gigantic, iar faptul că Jacqueline este aproape violată, nu ajută deloc situaţia. Însă împreună trec peste toate şi îşi găsesc alinarea unul în celălalt. Nu prea ştiu ce să mai spun, cred că majoritatea aţi citit acest roman şi mă înţelegeţi de ce îmi este greu să'mi concentrez gândurile.. Prin urmare, vă las câteva citate.

“Choosing to be with you, isn't a difficult decision, Jacqueline...It's easy. Incredibly easy.” -Lucas
“I noticed you the first week. Not just because of how pretty you are, though of course, that played into it. It was the way you lean onto your elbows when you 're listening in class, when something catches your interest. And when you laugh, it's never to get attention, it's just-laughter. The way you obssevively tuck your hair behind your ear on the left side, but let the right side fall down like a screen. And when you 're bored, you tap your foot soundlessly and move your fingers on the desktop like you 're playing an instrument. I wanted to sketch you.” -Lucas


5. Iris Beaumont şi Colton Ray -Pentimento-

Tipica idee: fata nepopulară se alege cu tipul popular. Însă de data asta, este vorba de mai mult decât atât. Mult mai mult. Sentimentele celor doi îi iau prin surprindere, niciunul din ei dorindu'şi în mod expres o relaţie. Însă cu inima nu te joci, iar dragostea crează o legătură ce nu se va rupe. Vă spun cu mâna pe inimă, finalul volumului este sfâşâietor şi demonstrează cu vârf şi îndesat cât de mult se iubesc cei doi. Amândoi luptă pentru dragostea lor şi, vorba aceea, mai-mai că merg până în pânzele albe.. Încă îmi este greu să mă canalizez tot ceea ce vreau să spun, să pot să vă explic cât de mult mi'a plăcut relaţia lor, cât de incredibilă este povestea şi cât de frumoase sunt sentimentele ce'i leagă. Gândiţi-vă doar la asta: când totul ţi se pune la picioare *avere, faimă, un viitor strălucit*, tu alegi să nu profiţi de toate astea, pentru că inima ta îţi spune că nu contează toate aspectele astea, dragostea este mult mai importantă. Cam aşa aş putea însuma totul, însă, nu uitaţi, povestea ascunde mult mai multe decât ne lasă să vedem. Cameron Jace a reuşit cu măiestrie să'mi omoare inima şi să'mi zdruncine neuronii cu noua lui abordare! :)

“You should really leave," Colton told him. "The energy I got in my heart is much stronger than anything you have seen.” 

______________________________________________

Acesta a fost Top5'ul meu. A fost greu să îmi găsesc cuvintele, şi să'mi adun ideile, dar am reuşit să încropesc ceva. Sper că v'am făcut cât de cât curioşi. Vă pot garanta cu mâna pe inimă că toate volumele amintite în postare merită cu siguranţă citite.Cam atât ar fi de spus. Aşa că vă urez o săptămână genială în continuare! Să ne auzim numai cu veşti bune!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥