7 februarie 2014

Top5 Wednesday #3



I so know că nu este miercuri, dar penultimul meu examen şi'a bătut joc de mine şi mi'a furat total orientarea în timp şi spaţiu :)) Aşa că vin şi eu, spre ruşinea mea, în seara asta cu noul Top5!! Promit să vă gâdil retinele în mod plăcut *nope, nu sună creepy, vi se pare vouă :3*.





Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber, gingerreadslainey, şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike. Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi. Vă aşteptăm!!

-celelalte Top5W ale mele le găsiţi aici-

#3. Favourite Covers

Am să trişez, însă numai puţintel de tot. Am să fac un Top5 pentru cărţile pe care le'am citit deja (şi mă voi decide super greu, dar văd eu cum o scot la capăt) şi apoi un alt Top5 pentru cărţile pe care vreau să le citesc şi cover'ul a fost un factor decizional :3

Top 5+ Favourite Covers- Read

5. seria Shatter Me

No need to say anything else! :3

4. seria The Selection

Mie una mi se par absolut geniale şi în temă cu subiectul discutat în volumele respective. Astea vor rămâne pentru mine adevăratele coveruri ale seriei. Şi cu asta am spus tot! :3

3. Easy

Pe lângă faptul că volumul tratează un subiect controversat într'o manieră atât de OMG'ish, coverul este unul simplu şi genial. Credeţi'mă pe cuvânt când vă spun că poza celor doi este fundalul ecranului telefonului meu :)) Atât de mult îmi plac :3

2. Eternal Starling

O carte superbă cu un cover simplu şi soft. Ce poate fi mai frumos? Şi apropo, mi se pare mie sau tipa aduce puţin cu Lucy Hale?

1. seria Blue Bloods


O serie care mie mi'a rămas în inimă *după doar 3 volume*. Are nişte coveruri geniale şi ADOR efectiv cum în josul fiecărui cover este un indiciu despre locul în care se plasează acţiunea. Absolut genial'ish :3 Dacă vă întrebaţi de ce nu este şi coverul volumului #2, răspunsul este că nu mi s'a părut în ton cu celelalte şi nu l'am mai pus :3... shame on me

Loc special: seria Revenants



DA! Da! daaaa :3 Este o serie superbă, cu un prim volum genial! Magia Parisului se simte doar privind coverurile! Mor după împleiturile alea :3



Top 5+ Favourite Covers- To be Read

5. Afterlight

Sinceră să fiu, cartea asta am găsit'o astăzi pe Goodreads şi mi'a plăcut coverul. Adică tatuajele alea awesome şi fundalul genial'ish, m'au făcut curioasă. Nu mai ştiu despre ce e vorba, parcă despre vampiri şi fratele protagonistei păţea ceva, parcă.. shame on me.

4. Crash

Okei, deci seria asta nu ştiu cât de genială este, dar de la cover m'a câştigat. Am pus ochii de foarte, dar foarte mult timp pe cartea asta. Are un cover simplu şi, logic, e vorba despre o balerină şi un bad boy. Probabil clişeic până în măduva cotorului, dar vreau să o citesc. Am eu un feeling :3

3. Let the Sky Fall

Mi se pare pur şi simplu un cover genial. Adică are un titlu sugestiv, cred, şi imaginea e.. speechless :3 Nu mai ştiu despre ce ar trebui să fie vorba, dar ştiu că vreau neapărat să o citesc!

2. Halo

Îngeri! Şi o poveste de iubire interzisă! Cover genial! Şi cu asta am spus tot :3

1. Across the Universe

A-D-O-R coverul acesta!! Nici nu m'am mai uitat la synopsis, am apăsat direct Want to read :3 

______________________________________

Cam atâta pentru săptămâna aceasta. Eu abia aştept să termin duminică şi cu ultimul examen. Simt că îmi iau câmpii: sunt în urmă cu somnul/serialele/cărţile/muzica/postatul. Şi ca bonus, noaptea dorm puţin şi spre dimineaţă am numai şi numai coşmaruri. Got to love Moş Ene :( 

Uhm, am să încerc să mai pic pe aicişea pentru că mi'e dor de voi.
Group huuuuuug!


V'am lăsat! Să auzim numai şi numai de bine!! 





Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥