22 ianuarie 2014

Top 5 Wednesday




Heylooo, oameni buni! Ca să menţin blogul pe o anumiiiiită linie de plutire am spus să particip şi eu la un nou val :3 Dar mai multe vă spun eu în 2 secundele!

Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber (gingerreadslainey- https://www.youtube.com/user/gingerreadslainey?feature=watch) şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike (http://nervidetoamna.blogspot.ro/). Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi. Vă aşteptăm!! 

Okei, that's done. Tema pentru săptămâna aceasta esteeee:

Top 5 Old on Shelf

Aşa cum v-aţi dat seama deja, este vorba despre 5 cărţi care stau pe ale mele rafturi de ceva vreme. Acum, ce pot să spun, cea mai 'veche' carte necitită stă prin bibliotecă de maxim un an, dar tot se numeşte că stă şi se benoclează la mine cu ochi mari. În oridinea în care sper eu să le citesc cât mai curând, acesta este Top5'ul meu:

1. Seria Vampirii din Morganville (vol 2-4)
Am achiziţionat volumele odată cu revista Bravo în vara trecută. De atunci nu am citit decât un singur volum *shame on me*. Din vară tot încerc să-mi trezesc cheful la viaţă şi să continui aventura vampirească prin Morganville. Să sperăm că voi reuşi anul acesta să citesc şi restul seriei. 


2.  De veghe în lanul de secară
Ştiu sigur că în februarie anul trecut citeam asta, dar am vaga impresie că am primit cartea de Black Friday 2012 *major ups! :3*. Aşa că, biata mea carte, sper să am ocazia să termin în sfârşit şi cu tine! Ştiu sigur că am citit cam jumătate din ea, dar, din motive necunoscute mie, m'am oprit. Holden, here I come!! 


3. Chemarea cucului
De Crăciun, Moşul mi'a adus cartea asta şi încăăăăă n-am avut timp şi chef chemare spre ea, dar, sper eu, să îi vină rândul cât mai curând posibil! Sunt tare curioasă să văd de ce este atâââât de lăudată.. 


4.  Fericirea începe azi 
Aceeaşi poveste: carte primită de Crăciun, timp/chef lipsă. Speranţa moare ultima, nu? Şiii să sperăm că nu o să merg la pomul lăudat.. 


5.  Seria Fetele Galla-ceva-ceva (vol 1-4)
Povestea se repetă: vara trecută am achiziţionat toate cele patru volume: 2 cu revista Bravo, 2 la liber. Când o să le citesc ?! Dumnezeu cu mila, sper eu, curând! :3 Again, sper să nu fie povestea cu pomul lăudat.. Mi'e cam teamă de seria asta pentru că mie'mi sună fix a Tottaly spies *da, desenul animat*.



_________________________________________________________

Cam atât  în legătură  cu Top5'ul meu. Vreau să aflu şi care sunt cărţile voastre care stau să fie citite de un 'car' de ani. Zilele astea, mai exact vineri şi sâmbătă, am iar examene, dar am să încerc sâmbătă după-masă sau sâmbătătă seară să fac o postare în care să vă povestesc ce mama ei de treabă fac eu în sesiune :3

Ne auzim cât mai curând cu veşti!






3 comentarii:

  1. Ahhh, cand am vazut vampiri din morganville m-am entuziasmat. Am citit cartile astea acum 2 ani ( toate cele 12 volume aparute) si mi-au placut la nebunie. Le ador, mai ales pe Shane <3. Spor la citit ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Seria Fetele Gallagher merita citita; e superba. Mie mi-a placut :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Fericirea începe azi e foarte frumoasă; are unele exagerări, dar e una din cele mai drăguţe poveşti de dragoste hetero de care am dat. Îmi place foarte mult aspectul blogului -- hehe, se pare că n-am mai trecut pe aici de ceva vreme. O să mă bag şi eu, mersi frumos că m-ai anunţat! Hugs :o3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥