23 ianuarie 2014

Sesiune and blabla


Hei, voi, dragii mei!! Cum mai supravieţuiţi voi şcolii/liceului/facultăţii? Ehe.. viaţa de copchil-adolescent e grea o.O E şi mai greu să fii student în anul I şi să dai cu faţa de prima sesiune şi să te oftici pentru faptul că nu ai învăţat la timp.. Damn.It! Iniţial voiam să mă plâng pe aici, dar mno, tumblr comes to the rescue! O să vă exemplific cam în ce'a constat prima săptămână din sesiune *şi cum continuă pentru mine săptămânile acestea*! Ajutată de gif'uri am să fac o mică povestioară, zic eu, tipică pentru orice student din anul 1. Y'all better enjoy!! 

1. Primul examen e într-o săptămână!! 100 şi ceva de pagini de învăţat.. 


2. Îţi faci curaj şi te apuci uşor-uşor să faci conspecte, sperând să ajungi cât mai repede la final.. 

  ......

3. Şi termini primul modul, dar .. 


4. Okei, atunci hai să continui cu rezumatele.. poate poate.. 


5. Reuşeşti într-un final să termini toate modulele din suportul de curs! 


6. Acum, hai să încerci să memorezi ce ai scris! 


7. 'Haideeee'- strigă vocea conştiinţei! Şi continui cu efortul de a memora.. 


8. Daaaaaar cât de cât reuşeşti să reţii ceva. Acum mai aştepţi doar să vezi dacă îţi aduci aminte şi la examen!


9. Ziua examenului vine..



10. Toate bune şi frumoase, mergi în amfiteatru, te aşezi şi aştepţi. Mai haha, mai hihi, mai 'câtă lume vine la restanţă?' şi apoi.. 


11. Intră profa, dictează subiectele apoi treci prin următoarele stări:



 

 


12. APOI TE LOVEŞTE! Şi începi să scrii ce'ţi mai aduci aminte.


 


And That's all :3 Cam aşa a fost primul examen pentru mine! 




Şi aşa presupun că va fi toată sesiunea. Nu pot decât să sper că nu voi avea prea multe restanţe şi să obţin măcar notele de trecere la examene! Dacă în liceu mi'ar fi zis careva că mă voi ruga să iau 5 l'aş fi pocnit, jur că da! Dar acum ?! Acum înţeleg ce nasol e să nu înveţi când trebuie şi să ţi'o iei în freză în stil original :3 
Voi ce păţiţi când e vremea testelor/tezelor/examenelor? 


Ne auzim cât de curând, zic eu, cu mai multe postări şi mai multe zâmbete!
Aveţi grijă de voi până data viitoare!!

ps: a naibii piesă veselă ce'mi place :3
ps2: Mulţumesc Tumblr pentru gif'urile geniale pe care mi le'ai strecurat în dashbord şi a ieşit nebuneala asta de postare!



13 comentarii:

  1. Exact asa a fost si la mine. E groaznic:)) La ce esti?
    Eu sunt la Litere si oficial am 10 examene, dar daca mai pun si partialele ajung la vreo 13. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt la Admin Publica, SNSPA- invatamant la distanta. am 8 examene si sper la maxim 3 restante :))
      oricum, bafta bafta! trecem noi si peste asta :**

      Ștergere
  2. Si la mine a fost cam la fel :)) Am dat doua, mai am patru. Putine, ce sa zic.

    PS: De ce tocmai Bash?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bafta tuuu :3 Si Bash ptr ca tumblr mi l'a scos in cale si mergea moaca lui acolo unde am pus'o :))

      Ștergere
  3. lol. esti asa amuzanta!
    cred ca asa o sa fie si la mine intr-o luna. doar ca viata mea depinde de examenele astea mai rau decat de orice. oricum, te-nteleg. bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, fac si eu tot ce pot :3 stai linistita, chiar nu e un capat de lume cu examenele astea :)) been there, done that. unde ti'e scris sa ajungi, acolo ajungi, deci no worries :3
      bafta si tieeee :**

      Ștergere
  4. 8 examene? Uau, da' multe mai dai. Prima sesiune e oricum SF, cel puțin pentru mine cam așa a fost. Eu în primul an am dat 5 în fiecare semestru. Acum dau tot 5, și a trecut prima săptămână și mai am de dat 2. A fost mișto rău anul ăsta, că am dat 3 examene în 4 zile :))
    Mult succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, 8 exameneee :( am vazut postarea ta despre sesiune si facultate :3 eh, trec si astea :)) multa bafta si tieee :**

      Ștergere
  5. Ohhh, prima sesiune e teroare :)) Cearcanele sunt la ordinea zilei. Toata lumea m-a intrebat daca am dormit si asta inainte sa inceapa sesiunea oficial.
    Nu stiu de ce ma plangeam de liceu, imi placeau 14 materii, fata de 7 -8 acum la care ma ia durerea de cap.
    Bafta Adry, le dam noi de cap. Been there, done that! ;) :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi sunt stresata in noaptea dinaintea examenului, cand ajung la facultate ma apuca rasul si cand ies din examen la fel, rad de nu mai pot :)) si daaa, liceul era mai usor fata de ce induram acum :))

      Bafta multa si tie :** huggie

      Ștergere
  6. Ce funny sunt gifurile :)) Să-mi amintești de Sleepy Hollow când vii, că am uitat să te întreb de el :)) Hai că mai ai un pic și scapi de sesiune :3 Și iei și examenele ;) Feelingul meu nu mă înșeală :P

    RăspundețiȘtergere
  7. omg omg omg blogul.e genial.e asa frumos acum.atat de mai luminos si mai pozitiv.si arata atat de profesional omg.esti un geniu.
    anyway,succes la examene.hoho,si eu ma chinui sa trec,desi nu sunt decat intr-a noua.acum stiu ca ar fi trebuit sa-mi fac temele la mate si fizica din gimnaziu.
    school is such a hard shit,seriously.
    si scuze pentru noul meu stil de a vorbi(pana si mie imi suna cam vulgar).some of this is needed in order to survive.
    bafta :*:* ! stiu ca poti s-o faci *virtually hugs you*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este cu adevarat genial! :3 dar nu eu merit laudele :)) o foarte buna prietena m'a ajutat si si'a facut nervi pe moate lucrand la el in html :)) dar da, este cu adevarat superb si imi place super mult :3
      treci tu si peste teme si toate cele :)) liceul e floare la ureche, nu e asa big deal cum se vrea sa fie :)) si tu cu limbajul tau nu va mai scuzati :)) sunt obisnuita, uiti ca nici eu nu's usa de biserica? :))

      imi e dor de tine :3 si mersii :** huggie

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥