2 ianuarie 2014

Re-replay on and on!




H(y)ellow m'a friends! Ce mai faceţi voi? Eu chipurile azi vroiam să mă apuc de învăţat pentru sesiune :)) dar de unde atâta ?! Am stat până la 5 dimineaţa să termin o carte şi apoi am mai stat o oră şi un pic pe youtube ascultând ca nebuna diferite versiuni ale unor melodii geniale :3 Şi aşa mi'am dat seama că vreau să vă arăt şi vouă minunăţiile astea de cântece şi să vă arăt de ce îmi plac mie băieţii de la Bastille!! ^_^


O luăm uşurel şi face o micuţă încălzire. Mai întâi vă arăt originala şi apoi versiunea acustică <3 p="">

Bastille - Pompeii 








Bastille - Flaws







Bastille - Things we lost in the fire





Bastille - Bad blood




Şi aşa am fructificat eu o oră şi ceva din somnul de aseară :3 Me so damn proud! Şi da, îi A-D-O-R pe băieţii ăştia mult, mult de tot! Sincer, pe mine febra cu Pompeii m'a apucat mult de la lansarea ei. Gen am auzit'o într-un episod din Reign şi apoi m'a luat bine de tot obsesia. Apoi am auzit vreo 2-3 live'uri de ale lor şi apoi dusă am fost cu trenul ăsta! :)) Am luat albumul şi nu mă mai satur de ei :3 În lunile ce vin o să fiu un fan adevărat şi o să le iau albumul pe bune.


Ce piese le puneţi voi pe replay şi de ce? <3 p="">





7 comentarii:

  1. Iiiiiiiii sunt atat de de de de genialiiiiii!!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamnee cat de awesome pot fi!!!! Sunt absolut geniali ,ascult de ceva timp melodia Pompeii si Thing we lost in the fire dar nu am mai auzit pana acum Flaws si Bad Blood .Sunt GENIALI!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiiiiu :3 sunt asa mandra si fericita ca'ti plac si tie :)) o sa lansez o adevarata epidemie :))

      Ștergere
  3. ce iti fac eu tie ....chiar de o febra aveam nevoie acum :o sunt chiar geniali stiu de mult de Pompei dar nu stiu nu am mai cautat alte melodi de frica sa nu am obsesie dar se pare ca nu am scapat... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. So much Bastille ,desi sunt destl de buni .

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥