26 ianuarie 2014

Primele 100 de cuvinte..





De ceva vreme tot citesc *şi amân din motive de sesiune* cartea 'Valentine' de Adriana Trigiani :3 Este o lectură relaxantă şi destul de lejeră şi amuzantă, însă timpul mi'e duşman şi tot râde de mine. Dar azi am de gând să termin cartea sau cel puţin să mai avansez considerabil cu ea. Recenzia o veţi putea găsi pe Azi Citesc cât de curând posibil. Dar până atunci, haideţi să gustaţi o mostră din Valentine:


Leonard’s of Great Neck

Nu sunt eu sora cea drăguţă. Şi nu sunt nici cea deşteaptă. Sunt cea hazlie. De fapt, mi se spune aşa de atâta timp, de atâţia ani, încât toată viaţa am creztu că e vorba despre un singur cuvânt: Ceahazlie.
Dacă ar fi să mor, şi pe cuvântul meu că nu mi-aş dori una ca asta, dar dacă ar trebui să aleg un loc pentru aşa ceva, aş vrea să mor chiar aici, în toaleta femeilor de la Leonard’s of Great Neck. Oglinzile. Arăt suplaţional, chiar şi în 3D. Nu sunt savantă, dar e ceva cu înclinarea oglinzilor astea...


___________________________________________

Cam atât. Eu am fugit să mai citesc şi cred că mâine revin cu o postare în care vă povestesc ce am făcut eu la examenul de sâmbătă şi cum am făct eu BOOM şi POC şi Au -_- Mda.. 


Până atunci, însă, să auzim numai de bine! Staţi la căldurică alături de o carte bună sau un serial delicios şi bucuraţi-vă de codul galben/portocaliu/roşu!!  Take care!!




Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥