1 ianuarie 2014

Hello 2014!!




Un călduros (şi întârziat) La mulţi ani! vă doresc şi eu!! Multă sănătate şi un car înterg de noroc!!

Se ştie că lumea îşi face mii de planuri şi triliarde de dorinţe pentru noul an, rezoluţii peste rezoluţii, speranţe peste speranţe.. şi zic ca speranţa e cea care ne împinge de la spate să trăim în fiecare zi. Aveam în plan să fac şi eu vreun review al anului 2013, dar nu am mai apucat -_- Lazy me. Şi am zis ca nu pot să mai vorbesc despre trecut tocmai la începutul acestui an nou şi proaspăt. Zic să nu mai fim nostalgici, să dăm drumul trecutului să rămână în spatele nostru, acolo unde e locul lui, şi zic să îmbrăţişăm prezentul şi să zâmbim spre viitor pentru că avem un miliard de motive să ne bucurăm de ziua de mâine. 


Am petrecut revelionul în familie şi apoi de la 12 mi-am început anul alături de doi noi prieteni. A fost genial şi chiar mi s-a părut al naibii de distractiv :)) Adică deşi ne cunoaştem de vreo 2 luni simt că-i cunosc de o viaţă şi ne simţim foarte bine când discutăm, râdem şi glumim. Nu cred că puteam să-mi imaginez un început de an mai bun decât acesta!! Tot anul o să-i am pe cap şi ne vom distra mult de tot :3 Can't wait!!
Sper că şi revelionul vostru a fost mega plăcut şi vă doresc să aveţi un an genial şi superb şi plin de împliniri!!






7 comentarii:

  1. Ai dreptate. DE cele mai multe ori ne facem o grămadă de planuri, doar pentru că e la modă să le facem.
    Îți doresc un an nou binecuvântat și plin de lucruri noi învățate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup, asa e la moda, dar ne si dam impresia ca ar fi mai bine asa.
      Multumesc la fel :**

      Ștergere
  2. Yay, ne bucurăm că te-ai simţit bine :D.
    Eu mi l-am petrecut cu părinţii în cea mai mare parte.
    Numai bine şi ţie, Adry! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca m'am simtit asa bine. a fost chiar foarte relaxant :3
      Toate cele bune si tieee :**

      Ștergere
  3. lol scuze i feel like i've been missing a century ! gosh,mi-a fost asa dor TAT !
    eu nu mi-am facut nici un plan pentru 2014.oricum nu le respect niciodata.
    mi-am petrecut revelionul cu familia,din nou. but it was fun ,actually ^^ !
    un an nou fericit si tie, Adry !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mmie mi'e dor de tineee :** as vrea sa'mi fac anul asta niste rezolutii mai normale :)) dar sa vedem daca gasesc un moment liber sa ma gandesc :3

      Un an nou superb sa ai! :**

      Ștergere
  4. Un an nou fericit !Minunata postare !!! Ginduri expuse genial !!! Idei concludente !!! Bravo !!!
    Te astept si pe la mine . =*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥