28 ianuarie 2014

Cum a ajuns asta aici ?!




Reacţia mea exactă în momentul în care am găsit muzică nouă în laptop! o.O Mă depăşeşte.. nu pot să-mi aduc aminte când anume am downloadat eu melodiile respective.. Holy jeez o iau razna!! 
Dar, Buna voi!! Ce mai faceţi, cum o mai duceţi? Cum e cu zăpada? Ştiu că am promis că vin să vă poveste cum am făcut eu boom şi poc şi au pe gheaţă, înainte de examen. Aşa că onorez promisiunea şi apoi vă arăt ce muzică s'a materializat la mine în fişier! :3

Sâmbăta trecută am avut examen şi, după cum ştiţi, afară era o grămadă de zăpada. Ce credeţi că fac? Merg eu ce merg şi la un moment dat obosesc să mă chinui să păşesc calumea pe omătul dudii şi o iau pe străduţa spre facultate. Când colo, ce vad eu? Un trotuar fără pic de zăpada!! Şi ce mă gândesc, ''hai frate să o iau pe acolo că o fi mai bine''. Proastă decizie.. Tocmai când fac al doilea pas pe trotuarul respectiv observ că e lucios pe jos şi gândesc într'o milisecundă că ar trebui să păşesc cu.. POC.. grijă.. Mda, too late! Eram deja pe jos. Ca să fiu şi mai matrix de atât, văzând că alunec pe spate, şi probabil de frică să nu dau cu capul şi coloana, subconştientul şi instinctul de prezervare îşi fac datoria şi îmi bagă cotul între mine şi asfalt. Genius.. După ce că dădusem cu şoldul stâng am mai dat şi cu cotul drept *yup, pretty matrix, i know*. Super duper durerea îşi face apariţia şi îmi încep repertoriul nu tocmai lady'ish. Ironie? Am căzut pe lângă biserica de pe străduţă. Şi toată lumea cică 'VAI, TE MĂRIŢI!' -_-' hmm, voi sherlocks, cum le ştiţi voi pe toate.. Partea mai plinuţă a paharului e că am făcut binişor la examen şi am dat tot ce'am avut mai bun prins în memorie. YAY for that! 




Acum, revelaţia mea muzicală.. 


Nu am nici cea mai micuţă idee despre cum au ajuns cele 2 melodii la mine în fişier.. Nu îmi aduc aminte să le fi ascultat sau să le fi luat cândva.. Nimeni altcineva nu intră pe laptop, fiind cu parolă, deci asta înseamnă ori că înnebunesc ori am pierderi de memorie. Either way, it's not cool! Acum, vă invit să ascultaţi cele 2 melodii aduse de Zâna Muzicii şi restul de 3 pe care le'am luat în seara asta :3 Enjoy!

 









Din câte îmi poate spune google, Secrets in Stereo este un proiect pop-rock al compozitorului/artistului Josh Ryan. Nu pot decât să mă bucur că a apărut ca prin magie la mine în fişiere şi am să continui să-l ascult până după sesiune (2 săptămâni), poate şi mai mult! Sper că vă place şi vouă cum sună!

Eu vă pup şi vă urez numai bine! Staţi pe aproape, mâine avem Top 5 Wednesday!!
O seară plăcută!!



Un comentariu:

  1. lol doamne cand afli explicatia pentru asta sa ne spui si noua,ok =)) ?
    dragute melodii,oricum.Zana Muzicii n-a fost rea,nup.
    sa te faci bine curand.ofofof. sa ai grija. mersul pe strada pe vremea asta=dangerous thing -_-

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥