24 decembrie 2013

Top 5 + 2 cărţi din 2013!



Ajun de Crăciun fericiiiiit!! ^_^


Şi acum că am mai împrăştiat din magia şi spiritul Crăciunului, zic că e vremea să ne punem pe treabă. Nu am nici cea mai vagă idee cum de ştia Anto că vroiam eu să fac vreo listă sau vreun top cu ale mele cărţi citite, dar uite că ea mi-a dat glas gândurilor şi le-a făcut materiale :)) Aşa că, fără alte introduceri, vă prezint Top 5+ 2 cărţi din 2013! *ps: original era Top 5, Anto a mai pus +1, iar eu simt că nu pot să ratez să mai pun un +1 :D*

Locul 5...


Un volum satelit al seriei Hopeless. Nu am citit volumul 1, dar novella aceasta a fost incredibilă şi vreau să citesc întreaga serie!! 

Locul 4...


Odată ce ai gustat din stilul acestei autoare nu ai cum să mai scapi de febra care te curpinde!! Gura de aer proaspăt care o aduce cu ea Amy Plum face din 'Die for Me' un must-read!! Mi-a plăcut incredibil de mult căldura Parisului şi promit să mai revin şi la anul în această poveste superbă!
-Recenzia aici-

Locul 3...


'Blink Once' este genul de poveste care te face să mori când o citeşti şi să mori şi după ce termini. Este genul de poveste care te pune pe gânduri şi te face să tremuri din toate încheieturile. O recomand cu cea mai mare căldură posibilă. Am citit'o la începutul anului 2013, dar ştiu că a fost incredibilă şi am plâns mult de tot :) 

Locul 2...


Nu ai cum să nu iubeşti această poveste! Într-un cadru absolut superb şi într-o lume în care încă mai există prinţi şi prinţese, The Selection este un mare eveniment printre locuitorii din Aileea. 
Volumul va fi publicat şi la noi, la editura Leda, şi o să vă puteţi bucura şi voi de frumoasa poveste dintre Prinţul Maxon şi America.. şi restul de 34 de fete! :)) 
-Recenzia aici-

Locul 1...


Fanii Dan Brown nu vor fi dezamăgiţi de noul roman care-l are ca protagonist pe Robert Langdon. Eu una pot spune că reprezintă apogeul seriei, până la momentul actual, şi am fost peste măsură de captivată de această nouă aventură. Un roman făcut după o reţetă a succesului!!
-Recenzia aici-

Locul 0 *Mersi, Anto!*


Dacă nu aţi citit încă 'Tronul de Cleştar', chiar nu ştiu ce Doamne-iartă-mă mai asteptaţi!!! Este un prim volum absolut MAGNIFIC, vă garantez cu mâna pe inimă! Umor, romance, aventură, magie, prietenie, dar şi mult, mult mister. O reţetă foarte echilibrată şi o nouă abordare în ceea ce priveşte construcţia subiectului. Deşi este o poveste YA, elementul de supernatural nu intră în scenă prea devreme, lăsându-te să guşti din lumea creată cu atâta măiestrie de Sarah J.Maas.
-Recenzia aici-

Premiu special...


Zic premiu special pentru că această serie am terminat'o de curând şi chiar nu ştiu unde să po pun în acel top. Aceste cărţi sunt un prequel ptr volumul Snow White Sorrow de Cameron Jace şi sunt porţiuni de jurnal scrise din perspectiva a şaşe personaje din lumea poveştilor şi nu numai. 
Premisa de la care pleacă această nouă viziune este că Fraţii Grimm au alterat poveştile şi adevărul s-a pierdut în timp. Personajele de poveste pe care le cunoşteam până acum au secrete întunecate, cum ar fi faptul că Regina cea Rea din Albă-ca-Zăpada nu este tocmai rea, Albă-ca-Zăpada nu este atât de inocentă pe cât pare, micuţa Scufiţă Roşie este mai mult decât capabilă să pună lupii la respect, Peter Pan este îndrăgostit de o prinţesă nu tocmai normală, Prinţul Albei-ca-Zăpada este un tânăr care ar lupta pentru el şi pentru iubita lui monstruoasă, Cenuşăreasa şi mama ei nu erau doar două femei obişnuite, şi chiar însăşi Lucifer s-a îndrăgostit la un moment dat de persoana nepotrivită.
Toate personajele sunt cumva conectate iar povestea pare incredibil de ... incredibilă! Îmi pare rău că nu pot să spun mai multe fără să vă dau de gol întreaga poveste, dar trebuie să mă credeţi pe cuvânt când vă spun că poveştile nu vor mai fi niciodată la fel pentru mine! 


Acesta a fost top-ul meu, acestea au fost părerile mele la cald despre cărţile respective. Cine îşi doreşte să completeze această leapşă este invitatul meu :3


Iar acum, cu cel mai mare drag şi cu cea mai multă dragoste, vă urez să aveţi parte de un Crăciun fericit alături de cei dragi. Şi fie ca bibliotecile voastre să nu mai aibă pic de loc în ele din pricina cadourilor ce le veţi primi!!





9 comentarii:

  1. Cool, ca n-am citit nimic din ce e mai sus. Urmeaza sa citesc Tronul de clestar curand, totusi :)) Cred ca fiecare isi personalizeaza leapsa cum vrea el pana la urma :)) Ajun de Craciun Fericit! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât am citit postarea, am cântat Last Christmas varianta Arianei și apoi am văzut-o la sfârșitul postării. ^^ Ce drăguț!
    Oh, Blink Once. Superbă carte! Și defapt, cred că toate de acolo...
    Sărbători fericire, Adry! Mi-e dor de tine! :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie neaparat sa citesc Throne of Glass!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare clasamentul.Eu am citit Throne of Glass,și e bunicică.Pe mine de obicei nu mă prea captivează cărțile moderne,dar asta e drăguțică totuși.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună, ai o leapșă de la mine :) http://just-other-things.blogspot.ro/2013/12/leapsa-all-i-want-for-christmas.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumeeeesc :3 right away ma apuc de ea :3

      Ștergere
  6. Eu am ramas in cap cu cartile scriitoarei Sorina Popescu. Pana acum nu auzisem de ea, dar mi-au placut "Mireasma trandafirilor salbatici" si "Insula fluturilor", poate or mai fi si altele de care nu stiu eu, scrise tot de ea... Stie careva ce carti a mai scris aceasta scriitoare si cine este? Scrie superb.

    RăspundețiȘtergere
  7. Check this http://motivonti.ro/800-de-carti-ebook-gratuite.html . Thank me later.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥