15 noiembrie 2013

Hai la concurs!






Welcome, welcome m'a friends!
Long time, no see :3 
Dar am venit cu o ofertă de împăcare!!

Mai ştiţi când am spus că am început să colaborez cu Azi Citesc ? Ei bine, vă invit, alături de întreaga echipă, la Nopţi de coşmar!! 

Ce trebuie să faceţi? Să ne povestiţi cel mai de groază coşmar al vostru. Căutăm creativitatea, suspansul şi puterea voastră de convingere. Vrem să simţim fiorii reci ai groazei pe spate şi să ne faceţi să ne uităm peste umăr!! Aveţi timp până la 24 nov!! 

Aşa că hai să băgaţi groaza în noi! :))
Detaliile tehnice le regăsiţi în articolul principal (AICI), iar pentru întrebări sau nelămuriri mă puteţi căuta pe mine! :) 



Eu sper să participaţi pentru că ştiu că vă plac provocările, iar premiile sunt superbe! Vă asigur eu!
Ce spuneţi ?! Am uitat să vă spun pentru ce vă luptaţi aici?! Owh brother -_- am început să ruginesc grav de tot,a ?
Ei bine, cum întreeeg concursul este în parteneriat cu Editura Nemira, premiile sună cam asa:

Locul 1- Carrie (S. King), Jocul lui Ender (O.S.Card), Trilogia Jocurile Foamei (S.Collins) pluuus insigne si semne de carte din partea noastră! 

Locul 2-  Jocul lui Ender (O.S.Card) şi Trilogia Jocurile Foamei (S.Collins) pluuus insigne si semne de carte din partea noastră! 

Locul 3- Carrie (S. King) pluuus insigne si semne de carte din partea noastră! 




Şi acum, o miiiiică micuuuuţă rugăminte din partea mea. Dacă sunteţi nişte drăguţi totali de tot se poate să daţi un like paginii noastre de facebook? :) Veţi putea fi la curent cu noile postări şi multe altele :D

Pagina o puteţi găsi dând click AICI. Vă promit că nu veţi regreta absolut deloc :3

  

Am să încerc să revin cât mai curând ca să mai schimbăm ceva impresii :)
Până atunci aveţi grijă de voi!! Kisses and hugs for everyone!!





8 comentarii:

  1. Super concursul! Nu cred ca am timp sa particip, dar voi incerca.
    Am dat like :o3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haideeeeee, te rooog :3 sunt sigura ca pana pe 30 gasesti un moment de respiro si poti sa scrii :3 chiar e pacat :o3 pretty please?

      Ștergere
  2. Adry mi-ar face plăcere să dau like la pagina de facebook , dar ei bine, eu nu am unul . Nu mă atrage deloc acea platformă. Însă îmi pare o idee grozavă cea cu povestea de groază deşi nu am eu talent mă gândesc să mă înscriu mai este timp?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heiii, ideea cu like'ul era doar ca sa fiti la curent cu noile recenzii si articole :3 desi am impresia ca avem si newletter, cred. Dar like'ul nu e obligatoriu!! Si stai linistita, draguta mea, nu'ti trebuie neaparat talent, noi vrem sa ne sperii :)) Mai este timp destul! Pana pe 30 nov sa tot scrii :3 Eu isi urez mult, mult noroc! Sper sa ne iei macar un premiu :*:*

      Ștergere
  3. nominalizare: http://denisamada.blogspot.ro/2013/11/leapsa-sacrificiul-cartilor.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://denisamada.blogspot.ro/2013/11/liebster-award.html inca una

      Ștergere
  4. Nominalizare: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/12/leapsa-sacrificiul-cartilor.html :-D.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥