25 octombrie 2013

O mare pauză..


*ahm hm hm*

Hei, voi!! Chiar sunt curioasă dacă mai e cineva pe aici :)) Nu e vina voastră, sunt conştientă că m'am cam înstrăinat de voi şi n'am mai trecut pe aici de foooaaaaarte mult timp. Nu stau să vă enumăr scuze, nu prea există una destul de bună care să justifice lipsa mea. Treaba e că am trecut şi încă mai trec printr-o situaţie ciudăţică, cevaaaa gen 'writer's block' şi nu chiar. Aşa cum am mai spus în trecutul nu foarte îndepărtat, m'am apucat să colaborez la site'ul Azi Citesc, loc unde mă găsiţi în majoritatea timpului :)) Îmi place mult 'munca' pe care o prestez pentru bună-starea site'ului. Chiar e relaxant să traduci articole bune şi unde mai pun ca e mişto să faci recenzii :)) Chiar mi'ar plăcea să frecventaţi şi voi site'ul pentru că este într-adevăr frumos şi interesant, şi nu o zic doar ptr că eu lucrez la el ci ptr că este adevărul.

Oke, nu dau vina pe site că nu mai sunt pe aici. Dau vina pe mine ptr că nu ştiu cum să mai fiu blogger full time, parcă nu mai simt acea 'chemare' faţă de lumea noastră :( Ceva e ciudat cu mine de la o vreme încoace, sper să'mi treacă şi să'mi revin cât mai repede. Am să încerc să mai fac postări aşaaaa gen din suflet pentru suflet pentru că mi'era dor, dar simt că am început să ruginesc şi să'mi ies din mână.

În rest, voi ce mai faceţi, cum mai sunteţi?  
Nu'i aşa că'mi daţi şi mie un semn de viaţă? :))

Un weekend fain vă urez!!





4 comentarii:

  1. Off Adry :(( ,vino sa-ti dau o imbratisare !
    Scuze ca nici eu n-am mai dat pe-aici.Scoala e oribila.Teme teme teme si o gramada de materie oribila.Plus ca am picat la mate-info INTENSIV,cand eu nu mai stiu nimic la mate (am luat 2 joia asta si nu stiu cum sa-i spun tatei)
    Parerea mea e ca scoala pur si simplu iti taie toata inspiratia.Mie,cel putin,imi da un sentiment de emptyness foarte,foarte mare.
    E asa obositor T^T !
    Cred ca voi mai da pe-aici... desi nu cred ca voi scrie ceva lung sau interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hug right back at you, draguto :*:* pe mine nu ma ucide scoala :)) n'am eu treaba cu ea, doar ca nush.. nu prea mai e la fel :-?? eh, imi revin eu :)) pana atunci, ia fii tu o fata tare si tine'ti capul sus :*:* rezista, draguto!! stiu ca poti :3

      Ștergere
  2. Ne bucurăm să auzim veşti de la tine ^^.
    Toate bune şi frumoase. Numai şcoala asta mă extenuează :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi că-s rea, dar parcă e încurajator să văd că nu-s singura care a cam început să ruginească.
    Nu știu, parcă sunt într-o dispoziție ciudată în ultimul timp

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥