8 septembrie 2013

poate cineva sa ma trezeasca cand e vara iar?

Mai.e.o.saptamana.
Peste fix o saptamana o sa trebuiasca sa ma pregatesc pentru scoala,o sa imi aranjez hainele ,o sa ma gandesc cat de scurta a fost vara asta si cat de mult mai am de asteptat pana la vara urmatoare.Asta mi s-a parut printre putinele veri pe care le-am trait...pe care le-am simtit.Inainte nu prea realizam ce si cum.Nu avem amintiri atat de frumoase care sa ma sprijine sa spun ca de geniala a fost vara.dar de data asta nici macar nu mai am cuvinte sa o descriu.Si as da aproape orice sa nu se termine.sa fie din nou.Sa ma bucur iar de persoanele dragi,de excursii,de momentele linistite,de trezitul la 10 11,de calculatopr,de lene,de cititi,de absolut tot.Nimic nu o sa mai fie la fel.:c o sa trebuiasca sa ma scol mai devreme decat parintii mei,o sa trebuiasca sa lucrez cam de un trilion mai mult,caci sunt a 8-a,si acum nota din examene este 75% din media de admitere,cea din generala fiind doar 25% .Nu zic ca nu e drept,dar e mult mai greu asa.

Nici nu vreau sa ma gandesc ca o sa trebuiasca sa ma urc in tramvaie,sa ma imbulzesc,sa mor de frig.Sa ma duc la scoala si sa ma prefac ca am chef sa vorbesc cu toata lumea,sa ma prefac ca nu mi-e somn si ca sunt atenta.Sincer, mi-a fost putin dor de asta,dar nu atat de mult incat sa dau la o parte vacanta.Ugh.Nu vreau scoala.

daca stau sa ma gandesc,anul trecut pe vremea asta scriam si eu pe blogul meu,cel de pe blogger care a fost inchis mai incolo.Si vedeam atat de multe postari cu persoane care se plangeau de inceperea scolii,si ma simteam asa de apropiata de ei,pentru ca si eu simteam la fel.

Ugh.Sin nou.ati vazut cate carti apar in ultima vreme?tronul de clestar pe care O VREAU dar nu sunt nebuna sa dau 50 de lei FARA transport.Nu stiu,chiar mi se pare foarte mult.Hopeless la Epica,Viitorul nostru,Toate intrebarile posibile:c.Vreau si eu....dar am atat de multe rezervate deja la persoane incat nu am nici un fel de posibilitatesa imi cumpar si altele.URASC CA NU AM BANI.

Da chiar.Voi de unde faceti rost de bani ca sa va cumparati carti?Doar de la parinti si rude?
Oh si am facut si eu n blog unde am postat cateva chestiute handmade pe care le am de vanzare:
http://lahandmadebeauty.blogspot.ro/   ^^trageti si voi putin cu ochiul pe aici




http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg

3 comentarii:

  1. Eu na ma pot hotari daca vreau sau nu sa inceapa scoala, dar nu e ca si cum m-ar intreba pe mine :)) Banii ii strang de pe la rude, dar nu-s neaparat pentru carti, desi in parte pe carti ii cheltui :)) De obicei, astept targurile, pentru ca gasesc oferte si carti ieftine :D (Gaudeamus in noiembrie, if you're interested :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Igh stiu dar eu sunt din Braila si nu am cum sa ajung acolo.Si oricum cu banii pe benzina mai bine cumpar de pe net:))

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥