10 septembrie 2013

I'm back, guys!



You' guys!! Mi'a fost dor de voi :3 

În primul rând, hai să vă spun că am reuşit să citesc cele 5 cărţi de la provocare, aşa că vom avea un giveaway mâine. O să combin ocaziile :)) Mai întâi, pe 26 august a fost 
 Sf Adrian, azi e Sf Teodora, apoi motivul giveaway'ului este faptul că am reuşit să termin provocarea.

Cât despre recenzii, ele o să apară pe site'ul AziCitesc, de curând sunt şi eu în echipa lor :). Aşa că, vă rog, să aruncaţi un ochi, sigur veţi descoperi articole frumoase şi interesante şi destule recenzii plăcute.
Deja am publicat la ei recenzia la Extrem de tare şi incredibil de aproape, dar asta v'o arăt joi :)) 


În al doilea rând, vreau să continui cu rubrica 'Hai să ne provocăm'.
Aşa că azi, 10 septembrie, mă provoc să termin luna aceasta minim 4 cărţi în limba română şi care să nu fie fantasy! :)) Am pregătite pe birou Bărbaţi care urăsc femeile şi Cea mai frumoasă femeie din oraş şi alte povestiri. Plus că mă bate gândul să pun mâna pe Divina Comedie a lui Danta Aligheri şi poate şi ceva Shakespeare, aş risca şi cu Jane Austen, dar nu garantez. O să vedem noi ce şi cum reuşesc :))


Se pare că totuşi nu aveam aşa multe să vă spun :( 
A! Mai e puţin şi începe şcoala :)) E aşa ciudat să vină 16 septembrie şi eu să nu încep orele, funny. Mai am de aşteptat până prin octombrie ca să îmi mişc popoul în societate, până atunci mai am cărţi care să-mi ţină de urât. 
Ei bine, vă urez mult noroc! Spor la învăţat şi multă răbdare! Bucuraţi-vă de clipele astea că nu se mai întorc. O săptămână faină!



Apropo, aruncaţi un ochi la băieţii de mai jos :3 cântă aşaa nice. Sunt noua mea obsesie :))











3 comentarii:

  1. Ce bine e să fii înapoi >:D<.
    Felicitări pentru faptul că ai reuşit să citeşti cărţile :o3!
    E super site-ul :D. Voi intra mai des pe el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of draguto :*:* mersi mersi :*:* si da, site'ul e super, iar echipa e pusa pe treaba serioasa, merita urmariti! :*:*

      Ștergere
  2. Bine ai revenit gagica <3 Ne vedem maine :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥