11 septembrie 2013

Hai să ne provocăm- Giveaway!



Sper că mai sunteţi pe aici.. Pentru că v-am pregătit giveaway-ul promis.
De data aceasta facem ceva simplu şi rapid. 



Reguli:
1. Alegeţi 3 numere de la 1-20. Aveţi timp până vineri, 13 septembrie, ora 12.00
2. Comentaţi în câteva cuvinte citatul:
„Ce este omul dacă nu o acumulare de amintiri?”

Nu uitaţi să îmi lăsaţi în comentariu şi adresa voastră de email :)
Premiul este o carte care m'a impresionat foarte mult. Cât de curând am să vă arăt şi recenzia. Cartea este în engleză-ebook:


Sper să vă atragă şi să participaţi :) Vineri, după închidere voi face extragerea prin random.org, iar cei care au cele mai multe numere ghicite vor câştiga :) Vor fi 3 câştigători :)
Ne auzim mâine când vă aduc în lumina reflectoarelor o nouă recenzie!!








3 comentarii:

  1. Off , m-as inscrie , dar...am cartea! Si nu vreau sa scad sansele cuiva care nu o are si vrea s-o citeasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Numerele: 3, 7, 18.
    Trecutul, prezentul și viitorul stă sub semnul amintirilor. Dacă le-am pierde am fi niști pui fără aripi. Trebuie să le prețuim, dar să nu trăim din ele.
    Adresa: friendsfindahome@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Numere: 3,10,17.
    Fie ele bune, fie rele, intotdeauna omul va fi dominat de amintiri. Fiecare clipa a vietii se transforma intr-o amintire si trebuie pretuita pe vecie, deoarece timpul nu mai face cale-ntoarsa.
    Email: alexandra.alexaa3@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥