4 august 2013

Winners update!!



Okey, am revenit cu noi câştigători pentru că Francesca mi'a dat o adresă incompletă.. apoi o adresă greşită. În fine, am încercat să o scot la capăt, dar se pare că nu a fost să fie. Aşa că abia ce'am terminat cu extragerea premiilor pe care ea le câştigase.
Mai jos aveţi noii câştigători. Imediat ce termin postarea mă apuc să scriu mailurile.
Din nou, vă mulţumesc pentru participare!! Sunteţi cei mai cei!!

Promit că mă gândesc la noi idei pentru giveaway'uri!! Aveţi grijă de voi!! Ne vedem curând cu o nouă recenzie!!



Rose, tu ai câştigat premiul Francescăi!
Te aşteaptă cartea "Sunrise at Sunset"!


Bia Bianca, tu ai câştigat premiul Francescăi! 
Te aşteaptă cartea "Bad girls don't die"!



Clara, tu ai câştigat cartea Francescăi!
Te aşteaptă cartea "Stardust"!!


Un sfârşit de weekend fain!!



XoXo,
Adry ♥



5 comentarii:

  1. ce noroc n-am.
    felicitări câștigătoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şubi dubi, ce noroc pe capul meu! :)
    Mulţumesc:*
    Felicitări tuturor! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu?! Am castigat un concurs? E 1 aprilie, nu? Nu pot sa cred. Multumesc! :* :* ♥ E cam... a 2-a oara cand castig ceva... Multuuu'!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Rose,Bia Bianca si Clara!!! Imi pare rau daca v-am incurcat, dar am fost plecata din oras, si am rugat-o pe o prietena sa posteze adresele.Sorry :(. Felicitari tuturor si sper sa va bucurati de e-bookuri

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥