18 august 2013

Well.. this is over -_-




Hei, guys! Deşi am vrut să premiez pe toată lumea şi să ne distrăm cu toţii.. ei bine, nu s'a terminat exact cum plănuiam. :)) Vroiam să fie mulţi, mulţi înscrişi pentru că mi s'a părut o idee fun, but avem fix 5 oameni înscrişi.

Mai ştiţi că am zis eu de ceva problemuţe? Se pare că dacă eşti autor pe blog nu ţi se moderează comentariile, deci cele ale lui Mary Alice şi Luisei au fost postate apoi şterse de mine :)) Dar vestea bună este că am făcut print screen şi le'am putut valida şi lor răspunsurile :)



Aşa că acum vă pot spune că toţi cei 5 participanţi au câştigat pachetul de ebookuri. Răspunsurile au fost aproape toate corecte, nu că m'aş lega de chiţibuşuri, dar Awaked a spus 3 august în loc de 31, dar am decis ca toţi să primiţi pachetul de cinci ebookuri pentru că aşa mi se pare corect.
Premiul arată aşa:


Mă apuc de scris mailurile şi vreau să le mulţumesc celor 5 pentru că au participat :3
Cam atâta.
O seară frumoasă vă doresc!!



XoXo,
Adry ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥