1 august 2013

Welcome August*Mhm,da fuga*

E AUGUST?1!??CE NAI...da asa am fost azi dimineata.Thafuq.Cand dumnezeu a trecut?Mai sunt asa putine zile si vine scoala.No.NOH.NOOOOOOOOOH.Nu vreau:( Nici macar nu m-am obisnuit cu vacanta.pe bune.Vreau sammerg la bazin dar cam bate vantul:(Vreau sa fac atate lucruri dar afara e frigut,nu ca nu mi-ar placea sa fie frigut dar tot naspa e.Mai ales ca prietena mea e la mare si eu mor de plictiseala in casa:(Sunt tresta.Foarte tresta





Toata ziua stau pe youtube si ma uit la booktubari si la minunatiile lor de carti,dumnzeule,cand o sa am si eu asa biblioteca @.@ Ale mele sunt ingramadite pentru ca nu am loc de nimic pe acolo.Sunt cate 2 randuri pe un raft,si e chiar naspa, pentru ca nu ma pot uita la cartile din spate:(Si mie chiar imi place sa ma holbez la carti.


iti trebuie o gramada de timp sa te uiti.dar mie imi cad balele mereu.Doar...uitati-va macar la primele minute,caci are si o trecere rapida prin biblioteca.CATE ARE.

Ce camera.Ce carti.Cat de frumos sunt aranjate.:((

Si ea mi se pare cea mai nebuna:)))Si uitati-va la vid de sus sa vedeti cat de norocoasa ea.MOR.
Si da se poate intelege de ce imi place asa mult sa ma holbez la cartile lor si am rog..stiti voi.

Eu continui sa mor pe aici de tristete si ciuda......


Care sunt booktubarii vostri preferati?:D


http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg

3 comentarii:

  1. Ăăă. Ăăă.. Fuck this shit! Când naiba a venit augustul ăsta? Nu vreaaau! Nu vreau, nuu :o3 Nu știu care e booktubarul meu preferat, pentru că nu m-am uitat niciodată la oamenii care-și filmează cărțile. Adică pe bune, ce rost are? Aș începe să mă jelesc pentru că nu am și eu ca ei, și mai rău mi-aș face :)) Mai bine mă duc și mut câte una câte una din cărțile mamei pe alt raft, ca să îmi elebierez eu raftul pentru cărțile mele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zici că m-a trosnit Herondale în cap cu un baston :)) eliberez*

      Ștergere
    2. Imi vine sa mor cand vad ce minunatii au!

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥