8 august 2013

Vacanta+Leapsa

 Ce mai faceti copii? *omg nu stiu cum sa-mi incep postarile *:iconcicilalalaplz:.
 Rusine sa-mi fie ca n-am mai trecut pe aici . Ce mai ajutor sunt si eu -_- .
 Abia m-am intors din excursie (puteti zice si excursii, dar pentru mine a fost una). Tata a luat concediu si m-a tarat cu familia pe la munte si la mare (la 2 zile distanta). In Romania,evident.N-am iesit in viata mea din tara.Whatever.
 La mare am fost in acelasi loc in care mergem de 5 ani. Foarte,foarte plictisitor. Deja creierul meu a incpeut sa nu mai colecteze amintirile. Sunt la fel de fiecare data,deci ce rost are?
 Cand ne-am facut bagajele (eu si sora mea Francinne) , mama ne-a limitat la 2 rucsaci ,in care,evident,nu m-ai incapeau blocurile de desen,markerele COPIC,creioanele Faber Castell ,linerele,caietele de schite,cele 3 carti de 300 de pagini fiecare,caietul de recenzii si portofoliul cu references ("daca ia casa foc, ce se ntampla cu ele :))?"). Asa ca am sterpelit rucsacul mamei ,care arata la fel ca ale noastre si pe care nu-l folosea,si l-am umplut.Ca sa nu-l gaseasca , l-am ascuns in spatele draperiilor, unde a stat toata noaptea :iconohnoyoudirintplz:.
 Dimineata m-am furisat cu el pana la usa si am intrebat-o pe mama daca pot iesi afara ,"ca mi-e cald". Am luat rucsacul,iar sora mea ia luat pe ceilalti doi.Planul era sa ascundem unul din ei dupa un boschete,dar,cum pamantul din jurul blocului nostru e complet arid,tata l-a obeservat chiar inainte sa urcam in taxi :iconpissedmonkeyplz:. Din fericire,nu ne-au pus sa-l lasam acasa,ca am fi pierdut trenul:iconmonkeydancerplz:.

 Evident ca nu am desenat nimic,nu am citit nimic , adica nu ne-a folosit la nimic.Dar a fost amuzant =)).
 La munte nu ne-am mai luat asa multe. Doar creioanele obisnuite,pixurile si caietele de schite.Dar naaaah, evident ca am fost al naibii de inspirata:icondothisthingplz:!!! N-aveam nici un instrument oarecum bun, dar a trebuit sa desenez.Ba chiar m-am apucat sa desenez un oneshot . Adica o poveste de un capitol in stil manga (banda desenata japoneza).
 In afara de asta, n-am facut decat sa ne uitam la televizor. Cah! si,pentru ca nu era spatiu de cort ,mama a trebuit sa doarma cu noi in camera,ca sa stea unchiul cu tata.Inabuseala completa.Plus ca nu puteam sa ne spoilerim povestile cu gay tot timpul sau sa punem muzica.
 La intoarcere am trecut prin Brasov.Probabil din cauza excesului complet de carne,tata,unchiul si sora mea au avut o stare de voma+diaree=jumatate de ora de stat in toaleta mallului. Mai ales Francinne.Si mie mi se agita ceva in sitemul digestiv,dar am preferat sa nu stric si mai mult ziua.
 La final,l-am convins pe tata sa-mi ia un tricou cu o pisicuta si lui Francinne unul cu niste catei.Evident ca mama nu ne-a lasat sa ne luam marimi potrivite,ca "doamne fereste sa ne ajunga mai jos de talie!!!:iconwtfusayplz:".
 De cand m-am intors acasa parca viata imi e mai buna,nu stiu.Dorm mai bine,desenez mai mult,ma trezesc cand trebuie...Poate pentru ca am intrat la cel mai bun liceu din oras. Ceea ce-mi aminteste de ceva:

 In timpul anului,la scoala la care invatam,aveam o directoare vaca,si nu pot sa-i spun altfel.
 Si mai era si fata asta,fiica invatatoarei ,modelul ordinar de adolescenta: blugi stramti,par drept ,ten perfect, slaba,telefon scump,haine de firma.Luase 6 in simularea la mate,iar directoarea a sarit pe ea,s-o felicite,ca nu stiu ce,bla bla bla! Apoi a intrebat clasa la ce liceu vrem sa dam.Fata invatatoarei a zis liceul care,in brosura,se afla la numnarul 12,parca. Ei bine,cand a ajuns la noi ,am zis acelasi liceu. Iar ea a zis: "Dar intrati voi acolo?".
In mod evident , fata aceea a luat 10 in EN,doar pentru ca "doamna Director" a semnat,draga,o fisa pentru a o lasa 3 ore in loc de 2,impreuna cu cei mai buni copii la mate din clasa.
Si,ei bine,uite ca acum suntem amandoua la primul liceu din top.As vrea sa vad ce fata au facut cand au aflat.:iconkissmymonkeyassplz:


Oki doki , asta a fost povestea :)). Sper sa ma iertati ca mi-am varsat nervii aici.

Acum , leapsa respiratiei/breathing meme,luata de pe deviantArt(sper sa nu mor)

Reguli:

  1. Incepe o postare
  2. Pregateste-te sa-ti tii respiratia
  3. Tineti respiratia in timp ce apesi butonul "." -cat de mult poti , fara sa trisezi.
  4. Publica postarea
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Waah , ma ard plamanii :iconmonkeybombplz: !!! Stiu ca e putin si ca voi veti umple mult mai mult :)).O dau oricui e interesat sau n-are ce face.


Kisses :*:*,




4 comentarii:

  1. E bine să te mai plimbi, chiar dacă nu în străinătate :D.
    Hi hi, felicitări pentru că ai intrat la cel mai bun liceu!
    Stai calmă, ai să dai peste destul pipiţe de genul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii :3 !!
      Chiar abia astept sa vad peste ce specimene mai dau si la liceu :">>. Ma amuza prostia lor cateodata :)) .

      Ștergere
  2. Ce tare e leapșa aia :)) Mă pregătesc. Hi hi :D Peripețiile din vacanțe sunt cele mai amuzante, și cred că te simți mai bine fiindcă ai schimbat decorul :D Ce-mi plac maimuțele alea :)) Mama, de abia aștept să fac leapșa aia :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥