5 august 2013

the Lying Game fells

*nu va asteptati la cine stie ce postare,aveam nevoie doar sa imi vars sentimentele
V-ati uitat vreodata la The Lying game?Sau ati incercat macar,nu stiu asa un episod?pentru ca la mine asa a inceput.Cu un episod.Unul.Micut.Vroiam sa imi hranesc setea de jocul minciunii,pentru ca citisem prima cartea,si pur si simplu muream sa ma alimentez cu povestea asta.Si apoi a mai urmat un episod,si inca unul.Inca unul.tot seonul.SImteam ca ma ard pana incepe sezonul al doilea,pentru ca cei de la ABC family,au talentul de a te face sa iti pierzi nerviii din cauza finalurilor de sezon.



nu m-am uitat in iarna trecut la TLG,pentru ca era scoala si nu ma puteam concentra.Asa ca am zis sa il las pentru vara asta.Ma uit acum la el si m.o.r.Nu pot sa cred ca mai am doar 2 episoade din sezon SI NU MAI SE FACE SI AL 3-LEA.THAFUQ?Chiar nu inteleg de ce.Agh cum am sa traiesc eu?!!?!?!?Serios.


Da bun,cam asta era....a si nu vreau sa para ca si cand imi fac reclama sau ceva,dar am un concurs de fidelitate pe blogul meu,fiind si primul meu concurs,si as fi chiar foarte recunoscatoare daca v-ati inscrie :o3 Aici linkul.

Voi ce mai citit nevastuicilor?Si cum traiti cu gandul ca mai e putin si incepe scoala/liceul/ma rog?

http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg

Un comentariu:

  1. M-am uitat şi mi-a părut aşa de rău că au anulat serialul :( Era chiar fain, acum m-am apucat de cărţi, sunt destul de ok, ar trebui să le citeşti ca să-ţi ţină companie în loc de serial;))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥