1 august 2013

Special Strike #4- ebook


Pretty Little Liars
by Sara Shepard

Toată lumea are secrete, mai mari, mai mici, mai întunecate sau mai banale, dar sunt totuşi secrete; iar când altcineva ne ştie secretul, ei bine, acesta nu se mai poate numi „secret”, nu?
Three may keep a secret, if two of them are dead.
- Benjamin Franklin

Aria, Spencer, Hanna şi Emily îşi împărtăşesc secretele cu Alison, dar asta se întâmpla înainte ca fata să dispară fără urmă, şi odată cu ea a luat şi secretele fetelor. Să fie oare acum în siguranţă?

It was horrible to think Ali might be dead, but.. if she was, at least their secrets were safe. And they were. For three years, anyway.

Aşa credeau şi ele, până în ziua în care A. a început să le trimită mesaje. Mesaje în care ameninţă că le ştie cele mai ascunse secrete, fie că e vorba despre noile cuceriri interzise, comportamente dubioase sau detalii personale, A le ştie pe toate! Fetele sunt puse pe jar..

Aria: Surprise! I wonder what your pig puppet will have to say about this...
-A

Oare A este Alison ?! S-a întors aceasta ca să le bântuie sau altcineva este cu ochii pe ele?!

Just how I know so much? You’re probably dying to know, aren’t you?
Well, relax. All in due time.



Pot spune că nu sunt impresionată de acest prim volum, dar este vina mea pentru că m’am uitat la primul episod din seria televizată. Toata acţiunea romanului a fost în proporţie de 90% fix ca în episodul pilot şi nu mi’a mai relevat nimic nou.
A fost plăcut să citesc fiecare capitol din punctul de vedere al altei fete, astfel cele 5 au putut să’mi arate versiunea ei asupra acţiunii romanului.
E bine, într-un fel, că „The Jenna Thing” a rămas în aer, dar şi pe asta am impresia că o ştiu pentru că am văzut ceva scene din serial, dacă nu mă înşel. Şi încă un lucru uşor deranjant a fost faptul că protagonistele din carte nu sunt asemănătoare celor din serial, cum ar fi una e brunetă când trebuia să fie roşcată şi una e negresă când trebuia să fie albă :)) Dar e ok, nu m’a deranjat exagerat de mult, a fost puţin derutant.


3 din 5

Un comentariu:

  1. Desi stiu ca o carte e mult mai valoroasa in idei si imaginatie am ales comoditatea, seria televizata si imi place ...dar sustin cartea

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥