15 august 2013

Şi când te plictiseşti.. faci o leapşa :)




Heyo!

Ce mai faceţi voi? :3
Eu mă plictisesc.. şi pentru că încă nu sunt în reading mood, am zis să fur o leapşa mai veche de la Laur *mulţuuuu :3*. Şiiiiii să sperăm că nu vă deprim pe aici :)) Sper să rezistaţi până la final :) Let's destroy everything!!!

Ce faceţi când...?

1... sunteţi deprimaţi, trişti, necăjiţi?
Tocmai aseară am trecut printr'un episod din acesta. Eram destul de la pământ, dacă pot spune aşa, şi am plâns, m'am descărcat, am ascultat Demi Lovato- Warrior şi apoi un cineva special mi'a arătat asta:


L'am ascultat pe Levi timp de două ore până am realizat că este ora 3 dimineaţa şi mi'e somn. Mereu spuneam 'încă unul şi gata!', dar nu.. am lăsat de la mine vreo 'pereche' de ore şi l'am ascultat. Mi'a redat zâmbetul pe buze şi m'a făcut să am speranţă. Dacă şi voi credeţi că ştiţi adevărul, ei bine, Levi îl spune direct, fără ocolişuri. Tot ceea ce ne trebuie este chiar sub nasul nostru şi nu am destule cuvinte să'i mulţumesc acelui cineva care mi l'a arătat şi lui Levi pentru vlogurile făcute :) Vă invit şi pe voi să'l ascultaţi pe Levi când vorbeşte despre Karma şi multe altele :) Nu o să regretaţi :).
Şi ca să revin la întrebarea iniţială: până acum, când eram în 'perioada de graţie', ascultam muzică şi îmi plângeam de milă; acum o să'l ascult pe Levi şi o să'mi aduc aminte că suntem stăpânii propriei vieţi şi nu există coincidenţe :) Eu am scris scenariul ăsta şi voi juca în filmul meu după cum mi'am plănuit :)

2...sunteţi nervoşi, furioşi, frustraţi?
Hehe, asta îmi aduce aminte de liceu :)) Mhea, când am stări din astea ascult muzică, mă uit la vreun film sau serial şi îmi mai revin. Sau, în ultimă instanţă, vin şi vă scriu vouă :)



3...sunteţi şocaţi, revoltaţi, perplexaţi?
În cazul şocului, vorba lui Laur, mă gândesc la cărţi/filme/seriale/melodii. În toate cazurile mai devreme enumerate, soluţia este: Streseaz'o pe Ton!!. Yup, me loves my aca-bitch! :)) Dacă sunt şocată, ar putea şi ea să fie aşa că sunt un suflet generos şi share'uiesc pe unde pot :)) Spreading theee love!! Dacă sunt revoltată, iar sunt un suflet generos şi dau mai departe vorba. Într'un final, you, my virtual friends, mă liniştiţi! :) I can't love you enough!

Legendă: me *le Jack Sparrow* intră în şoc şi fuge la Ton! :))
me loves you aca-bitch! :*


 4...sunteţi dezamăgiţi?
Simplu, plâng şi mă demoralizez şi mai rău :) Mă gândesc la câte aş putea face să opresc durerea, dar n'am curajul necesar :)) Damn you! Dar de acum în colo am de gând să mă remontez şi să gândesc aşa cum m'a învăţat Levi. :)

5...sunteţi fericiţi?
Oare ?!:)) Sunt happy deci share'uiesc şi mă simt foarte bine, d'oh. Acela e momentul în care îmi puteţi cere să vă ajut să furaţi luna şi v'aş ajuta :) 

6...nu vă simţiţi bine din punct de vedere fizic (dar nu necesitaţi intervenţie medicală)?
Iau o pastilă, mă tăvălesc prin pat, urăsc că sunt eu şi apoi încerc să'mi distrag atenţia de la durere sau ce'o fi ea :)

7...sunteţi surprinşi plăcut şi neplăcut?
Când sunt surprinsă plăcut, share'uiesc la pretenaşii mei virtuali ca să fie şi ei. Aca-bitch, mai ştii când ţi-am arătat cât de bine sună FOB şi acuma nu te mai saturi de ei?:)) Me loves you, luv :3. Când sunt neplăcut surprinsă, strig în gura mare :)) Mai ţineţi minte ce tam-tam am făcut cu 'Chimie perfectă', no? :))tot la share ajung -_- 



8...sunteţi criticat,judecat, ridiculizat?
Well, damn it! Încerc să mă apăr şi să descopăr dacă aşa e. De obicei sfârşeşc prin a-mi întreba prietenii dacă aşa e :) Apoi mă simt frustrată şi, ei bine, v'am zis deja ce fac atunci.

9...vă este frică, aveţi anxietate sau sunteţi îngrijorat?
Ei bine, mă pot baza pe voi să mă faceţi să mă simt mai bine :) Ascult ceva muzică şi sper să'mi revin.

10...sunteţi într'o situaţie neplăcută în public?
Aţi văzut vreodată cum se colorează în roşu orice personaj de desene animate? Ei bine, eu, în public, mă înroşesc şi încep să tremur de nervi . And that's all. Tac, înghit, umplu frigidere în gând şi that's all. Pretty lame, i know :(


_________________________________________________________

Aaaaaaaand that's all. Mă retrag în plină graţie, înainte să se arunce cu roşii că am făcut o altă postare non-sens :)) Ador să fac asta! Am terminat de citit 'Încă o Zi' *superbă*, recenzia e pe hârtie, dar nu sunt complet mulţumită de ea, mai durează ceva până v'o arăt. Am realizat că nu v'am arătat recenzia la 'Marea Casă'!! Damn you!! Aşa că la după ce duc cărţile la bibliotecă am să împrumut iar volumul şi Jocul Minciunii 2 şi vă arăt recenziile *urât din partea mea!*. 

Cam atâtica. Ne citim şi mâine *sper*, dacă nu, sâmbătă sigur!! La ora 12 să fiţi şi voi pe aici pentru că am o surpriză de zile mari pentru voi!! Sper să vă placă şi să fiţi cât mai mulţi pe aici!! V'am lăsat!!
Pupici!!



XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Aca bitch :x LA mulți ani! :* Îmi descarc Selena Gomez și Demi Lovato, și Miley Cyrus și te urăsc :* Ai plâns din cauza chestiei ăleia? (blonde enough) Te alerg cu pietre! X( De ce nu mi-ai zis că ai plâns, bă pălărieră nebună! Tu te asemeni cu Sebi să știi, ai fi în stare să mă sechestrezi în casa aia uriașă și să mă pui să ascult One direction și să mă uit la Riff off și Fat Amy și dansuri stupide :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aca bitch, you nuts?!:)) nu e ziua mea -_- asa maaaaaaa :)) bravo, bravo :)) me likes Sebi :3 me likes ideea cu sechestratu :)) garantat trebuie facuta!!!!!!!! riff off :)) hey mickey!!! :)) iar incep x_x
      taci si intra pe mess -_-
      love ya!!

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥