8 august 2013

Înainte de culcare #2



Heya, guys!! Ce mai faceţi voi? Eu mor de plictiseală acută o.O adică de când am zis că o las mai moale cu ebookurile noaptea, zău, mă plictisesc o.O weeeeeeird -_- Dar, am avut timp să mă gândesc la o nouă provocare pentru voi *traducere: vi se pregăteşte un nou concurs! Staţi pe aproape pentru detalii!*.

De asemenea, mi'am adus aminte că mă băgasem într'o provocare, şi anume, 'Înainte de culcare' lansată de BuburuzaBia. Aşa că hai să vă arăt ce am de gând să frunzăresc astă-seară:



Mitch Albom- Încă o zi.
Nu e o poză foarte genială -_- tot nu mă pricep :))
Dacă vă aduceţi aminte, zilele trecute v'am arătat Primele 100 de cuvinte *click aici*.
Mi se pare lejeră şi numa' bună să'mi redeschid apetitul pentru cărţile  'reale'.

Cam atâtica. 
Nu uitaţi că vi se pregăteşte ceva!! 
Ne auzim cât de curând!!




XoXo,
Adry ♥


2 comentarii:

  1. Demi ♥
    Oh, și eu ador cărțile reale. Și acum m-am apucat eu de citit ebookuri noaptea. E mai interesant așa, și o să mă bucur de nopțile nedormite până se termină vacanța.
    Cartea aceea sună atât de bine, iar coperta este superbă! lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ființăăăă :* And I will always love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. :) Hi hi. Ce ni se pregătește? :D You can tell me :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥