25 august 2013

Hai să ne provocăm- Day 2






Hey, guys! o_O Cât la sută sunt lucidă ?:)) Grea întrebare.. Aseară am stat până pe la 3 dimineaţa să termin Jocul Minciunii şi încă vreo oră să îmi adun gândurile. Da, am reuşit. Da, am scris recenzia. Nu, nu v'o arăt până nu pun mâna iar pe vol 2 şi îi fac recenzia -_- 
Astăzi vreau să citesc o carte de Danielle Steel, am poftă de ceva frumos, de o poveste cu final fericit şi o morală pe măsură. Aşa că mă voi apuca să citesc 'Îngerul păzitor'. Ce fac după ce termin şi cărticica asta ? Vreau să termin 'Extrem de tare şi incredibil de aproape', apoi să trec la 'Înainte să adorm' şi 'Bărbaţi holbându-se la capre'. 

Sper să termin până pe 31 august ceea ce mi'am propus :)) Dacă nu, voi veţi fi foarte fericiţi! 
Oke, vă las în pace, nu vă mai chinui cu incoerenţa mea şi ne auzim cât de curând!! 





7 comentarii:

  1. Ce ti se pare incoerent din tot ce ai scris?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faptul ca trec de la un subiect la altul mi se pare deranjant :3 si daca mai continuam postarea deveneam chiar incoerenta ptr ca eram obosita :3:))

      Ștergere
  2. Hei, ți-am văzut provocarea și-mi place ! Ce zici ? Mă pot înscrie acum, să fac postare cu tot ce-mi propun și pe 1 septembrie să fac o postare cu ce-am citit și ce nu ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da!! Oricand o poti face si tu :*:*:* poate fi si rubrica lunara daca vrei :)) nu'i problem :*:* abia astept sa vad ce iti propui :*:*

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult de tot ! :D Sper să postez mâine.

      Ștergere
    3. Nu ai de ce sa'mi multumesti! :)) abia astept sa vad! sa nu uiti sa'mi lasi si mie link'ul :*

      Ștergere
  3. Wow! Ce-mi place ideea, ar trebui sa incerc şi eu să mă provoc, însă mai prelungesc puţin, că abia am ajuns acasă din "concediu". Addddrrri, mi-e dor să vorbim, cand ai timp, bagă în listă biancabancescu ptr. că pe celălalt nu mai pot intra. :(
    Spor la citit!! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥