24 august 2013

Hai să ne provocăm - Day 1



Dacă e provocare, show să fie! :)) 
Ieri am lansat campania aceasta şi sunt peste măsură de bucuroasă că s-au mai alăturat şi alţi oameni ideii mele! Thanks, guys!! Mai multe informaţii aici.



Ieri m'am apucat de Jocul Minciunii vol 3! Am citit fix 100 de pagini pentru că spre noapte s'a lăsat cu râs şi s'a dus cheful. Dar astăzi, sau ce'a mai rămas din ziua asta, vreau să termin. Asta înseamnă încă 182 de păginuţe. Doamne, dă-mi putere!! Dacă o ţin tot aşa, o carte la două zile.. habar n'am ce se va întâmpla! :))

Nu am să fac 'Primele 100 de cuvinte' pentru că e vol 3 şi recenzia volumului doi s'a pierdut prin caiete sau chiar nu am făcut'o o_O personă oribilă! Dar am să revin cu recenziile, la pachet. 
Vă las cu o melodie nou descoperită şi destul de obsedantă!
Videoclipul este cam tristuţ, dar îmi place :3

Un weekend fain şi plin de cărţi!!




Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥