17 august 2013

Giveaway- Vânătoarea de indicii!!



Hey, guys!! :3 Nu, nu am uitat de voi, doar că am întârziat ceva cu postarea din cauza stării de sănătate. Nu'i panică, nimic grav, doar foarte inconfortabil -_- *i hate the sun!!*

Dar, hai să revenim şi să vă dau o veste bună :)
Aşa cum am promis am zis că voi face mai multe giveaway'uri. Acesta de azi este pentru a sărbători prietenia, aventura, destinul şi multe alte lucruri pentru care sunt recunoscătoare în ultima vreme.
Revenind la ideea de bază...

Concursul de astăzi se va întinde până mâine şi este unul mai special.
Haideţi să vă explic înainte de a vă arăta indiciile pe care trebuie să le urmaţi pentru a descoperi...ceva.

Ideea mi'a venit când mă jucam un joc cu detectivi. Am văzut un fel de 'scavenger hunt'. 
Să vă dau un exemplu pentru a înţelege ce aveţi de făcut:

Cartea publicată de X în variantă hardcover în anul 2020 se numeşte __________ (2,5).
Ok, voi trebuie să intraţi pe goodreads.com şi să căutaţi numele lui X, apoi să vă uitaţi la ce a publicat, găsiţi cartea care corespunde anului publicării şi varianta aleasă de mine. Voi veţi umple spaţiile lipsă. Apoi vă uitaţi în paranteză (2,5), cifrele acestea înseamnă: cuvântul 2, litera 5 din cadrul titlului descoperit de voi! În răspunsul vostru îmi veţi spune cu ce aţi completat spaţiul lipsă şi Litera pe care aţi descoperit-o.

Sper că înţelegeţi. Dacă aveţi nelămuriri folosiţi butonul din dreapta blogului 'Fill out my form'! Am să vă rog să nu daţi aici comm dacă aveţi probleme, astfel îmi uşuraţi şi mie munca, dar şi vouă :)
Comentariile vor fi publicate abia la încheierea concursului împreună cu răspunsurile corecte.
Acum să vă arăt ce şi cum.


De azi de la ora 13.30 puteţi da comentariile cu răspunsurile voastre. Până mâine la ora 20.
Nu vreau neapărat să fiţi abonaţi prin gfc la blog :) 
Dar vreau ca în comm să fie emailul vostru, răspunsurile voastre şi soluţia finală pe care aţi descoperit'o.

Acum, lista de indicii:


ATENŢIE! Vreau denumirea în engleză a titlurilor cărţilor!!

Această vântătoare o veţi rezolva având ca suport site'ul Goodreads şi nu altul! Când am creat indiciile de el m'am folosit şi pentru a evita încurcăturile veţi folosi şi voi acelaşi site :)

Click pe imagine sau pe link pentru a vă duce la  pagina principală a site'ului :)


Ok. Acum premiile, veţi concura pentru 5 ebookuri în engleză :) Nu vă pun încă pozele. Mi'ar plăcea să concuraţi fără să ştiţi pentru ce anume exact. Misterul e bun uneori :) Promit că nu veţi fi dezamăgiţi :D
Cum voi decide câştigătorul? În primul rând, numărul de răspunsuri corecte. Apoi voi apela la random.org.
Dacă apar complicaţii sau ceva, repar din mers. 

Ok, încă o dată. Comm vostru trebuie să fie sub forma:
*în funcţie de cerinţa indiciului* ex
1. data la care s'a publicat cartea respectivă. numele ei. Litera pe care aţi descoperit'o la indiciul acesta.
La final îmi veţi spune ce cuvânt s'a format.
NU uitaţi să'mi lăsaţi în comm emailul vostru :D

Vă urez mult, mult noroc!! Fie ca cel mai bun detectiv să câştige!!
Aveţi voie să daţi comm de la ora 13.30!! 
Mâine la ora 20.00 de termină!!

Nu vă grăbiţi, nu contează rapiditatea!!
V'am lăsat să vă distraţi!!




XoXo,
Adry ♥


4 comentarii:

  1. 1) 10 mai 2011. Die for me. F
    2) Extremely Loud and Incredibly Close. E
    3) 27 septembrie 2011. A beautiful dark. L
    4) Pretty Little Liars. I
    5) 3 august 2010. Clockwork Angel. C
    6) Shadow Falls. Born at Midnight. I
    7) Heaven Looks a Lot Like the Mall. T
    8) Sunrise at Sunset. A
    9) Water for Elephants. R
    10) 24 aprilie 2012. The Selection. I
    Raspuns: FELICITARI
    Adresa: welcome_to_my_planet_strangers(@)yahoo(.)com
    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. 10 mai 2011. Die for Me. f.
    2. Extremely Loud and Incredibly Close. e.
    3. 27 septembrie 2011. A Beautiful Dark. l.
    4. Pretty Little Liars. i.
    5. 31 august 2010. Clockwork Angel. c.
    6. Shadow Falls. Born at Midnight.i.
    7. Heaven Looks a Lot Like the Mall. t.
    8. Sunrise at Sunset. a.
    9. Water for Elephants. r.
    10. 24 aprilie 2012. The Selection. i.
    Cuvânt: felicitari.
    E-mail: bia_bib19@yahoo.com
    Super concurs! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.Data: May 10th 2011
    Nume: Die for Me
    Litera: F
    2.Nume: Extremely Loud and Incredibly Close
    Litera: E
    3.Data: September 27th 2011
    Nume: A beautiful dark
    Litera: L
    4.Nume: Pretty little liars
    Litera: I
    5.Data: August 31st 2010
    Nume: Clockwork Angel
    Litera: C
    6.Seria: Shadow Falls
    Nume: Born At Midnight
    Litera: I
    7.Nume: Heaven Looks a Lot Like the Mall
    Litera: T
    8.Nume: Sunrise at Sunset
    Litera: A
    9.Nume: Water for Elephants
    Litera: R
    10.Data: April 24th 2012
    Seria: The Selection
    Litera: I

    Literele in ordinea cartilor din lista de indicii: F E L I C I T A R I

    Multumim foarte mult!!
    A fost unul din concursurile cele mai frumoase la care am participat pana acum!! Sper sa mai faceti ceva de genul asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca nu am participat la acest concurs dar am fost la o nunta si am plecat de sambata dimineata pana duminica pe la ora 19! Poate vei mai face un concurs asa de frumos si interesant ca acesta si voi putea participa! Succes tuturor participantilor!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥