23 august 2013

Când vara se termină.. începe..Campania!!




Hey, you guys!! 
Mai e puţin şi se termină şi vara şi începe toamna..
Ştim cu toţii că avem liste infernal de lungi de 'to-read' şi am participat cu toţii la '30 Summer Books'. Câţi dintre noi chiar au cele 30 de cărţi citite ?!:)) Eu sigur nu!
Şi de aceea am ajuns la concluzia că e timpul pentru o nouă campania sau leapşa sau cum vreţi voi să'i spuneţi! Eu vreau să'i spun provocare!

Aşa că...


Pentru că adevărata provocare o ducem cu noi şi nu cu restul lumii, aşa cum spunea un fellow blogger :), am de gând să mă provoc ca până săptămâna viitoare *31 august* să termin de citit cărţile reale pe care le am. Spun 'reale' pentru că am şi o grămadă de ebookuri :)) Dar, asta e altă poveste.

Aşa că mă provoc să termin minim 5 cărţi. Dacă voi reuşi vă voi pregăti o surpriză. Dacă nu, sunt gata să primesc provocări :)) Şi anume 5! La alegerea voastră :)) 
Cine vrea să mi se alăture este bine-venit! Posterul este superb şi este făcut de scumpa de Rose *thanks for making some magic!*. Îl luaţi şi îl salvaţi în calculatorul vostru, îl postaţi pe blog cu link spre postarea aceasta ca să ştie lumea despre ce e vorba şi gata! Game on!

Fiecare este liber să se provoace să facă ce vrea el, partea cu pedeapsa şi răsplata sunt opţionale. 
Dacă vă decideţi să participaţi, vă aştept cu un link în secţiunea de comentarii!

Eu am zis că primesc şi o pedeapsă pentru a mă motiva mai repejor :)) Eu zic că o să fie amuzant şi plăcut şi o să ne ajute să scăpăm de ceva cărţi de pe listuţele noastre!
Dacă totul va ieşi ok, am de gând să mai fac! Pentru că trebuie să citesc vreo nu ştiu câte distopii -_- *thanks, Laur!!* şi vreau să citesc şi cărţi despre mitologii şi lista mea încă e deschisă!! :))

Soooo...

START PROVOCĂRII!!
Ramona deja s'a alăturat provocării. Îi puteţi vedea postarea aici.
Rose s'a alăturat provocării. Îi puteţi vedea postarea aici.
Mary Alice s'a alăturat provocării. Îi puteţi vedea postarea aici.
Gabriela s'a alăturat provocării. Îi puteţi vedea postarea aici.
Clara s'a alăturat provocării. Îi puteţi vedea postarea aici.

Am să vă ţin la curent cu progresul meu. Până voi avea recenzii noi, voi posta din cele care încă n'au văzut 'lumina' blogului.

Eu vă urez un sfârşit de săptămână genial!
Toate cele bune!!







10 comentarii:

  1. Dubios, pare ceva dragut asa ca mult succes, eu mi-am teminat cartile de lectura pe care le aveam in plan vara aceasta , dar vreau sa termin pana incepe scoala 3 carti, caietul mayei, cartea pierduta a vrajitoarelor pe care am inceput-o si am lasat-o de izbeliste si A cincea fiola .Sper sa ajung macar la jumatate cu cartea pierduta ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sper sa iasa totul ok si dragut :3 pai, ai fost harnica :)) spor la lecturat!!

      weekend fain!

      Ștergere
  2. Eu nu am terminat tot ce aveam în plan vara asta, dar cred că mă provoc şi eu, vreau să termin Quo Vadis, Capitan la 15 ani, Regina Rosie si Jocurile Foamei volumul 2.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bun venit la bord!! :* abia astept sa vad daca reusim :))

      Ștergere
  3. 5 cărți până pe 31 august? se pot adăuga și cele 3 citite săptămâna asta =))?
    EU MĂ BAG!

    RăspundețiȘtergere
  4. omg tu ti-ai facut semnatura e asa frumoasa , cum ?
    m-as baga si eu dar nu am blog si oricum nici ambitie. dar abia astept sa te pedepsim , hihi :)) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rose a facut magie cu imaginile folosite!! Bannerul si semnatura sunt facute de ea :3 stie ca o iubesc, dar sunt varza la d'astea :))

      Ștergere
    2. http://thesadisticbee.blogspot.ro/2013/08/hai-sa-ne-provocam.html

      Ștergere
  5. Mă bag și eu. Sper că nu-i prea târziu... Încă n-am postat dar o voi face. :D În schimb am dat vestea mai departe. Sper să fi fost de ajutor. ^^ http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2013/08/concurs-update.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici! Gabriela s-a alăturat !
    http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/08/provocarea-de-la-sfarsitul-verii.html

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥