13 iulie 2013

tumblr-o-holic.



Pai shame on me,ca nu am mai postat,si ca nu prea am mai intrat pe aci.Ca d-aia m-a pus Adry aici,nu sa stau si sa fac din blogul ei un taram parasit.dar totusi.Si taramurile parasite au izul lor:>.Mdeaa nu stiu de unde a venit asta.
Dar nu am sa imi cer scuze tot postul pentru ca stiti si voi ca am avut un motiv intemeiat:int-un fel.maratonul de lectura.Tanana!probabil stiti si voi de Maraton.cine nu stie?!?!
nu am resuit sa citecs cine stie ce saptamana asta,pana acum 6 sau 7 carti.Fata de cat imi doream e destul de naspa.pentru ca oricum weekendul asta nu prea am chef.Cred ca am intrat si eu in cercul ala vicios cu nepofta de carte.Nu stiu de ce:<.Bine pot sa zic ca ieri m-am cam chinuit sa citesc si am tras de mine,desi tot putine pagini am citit.Totusi,mi-am dat seama ca nu asta e important.E mult mai important ca povestea sa imi ramana acolo,undeva, ca peste ani sa imi aduc aminte cu placere de aceea carte.Acum vorbind despre AV 5.OMFG.Efectiv.Nu inteleg de ce am asteptat atatea decenii sa o citesc.Si chiar nu imi dau seama cum s-ar putea termina seria.NU VREAU.Si nu ma prea atrage bloodlines,dar probabil am sa fiu innebunita si dupa ea cum am fost dupa cateva pagini in plus la Av 5,pe care la inceput o consideram mega-plictisitoare.Si a devenit geniala.Deci da.cred ca am sa citesc si bloodlines...va trebuii sa o descarc iar caci varianta pe care o am e doar spicuita 8-|.Dar o vreau@.@

Umn,aumn.nu stiu ce sa mai zic...:-??.INAFARA ca sunt absolut obsedata de tumblr.Efectiv.nu stiu cum am stat fara el pana acum.E ca un drog,geez.Si habar nu am de ce.Pentru ca nu  e ceva mega special la el sau ceva.Dar doar te face sa innebunesti.Si cum sunt o narcisista*defapt sa stiti ca nu sunt* imi ador *ADOR* fundalul,adica tema, de pe tumblr.Nu stiu de ce,de la o vreme am inceput sa fiu obsedata de verde,si de natura,si de peisaje din astea dragute.0.oDaca vreti sa trageti cu ochiul pe pagina mea  nu ma supar.Lasati jos si conturile voastre sa vada mamica ce tumblr-o-holice mai avem prin blogosfera!


http://luisa-in-deriva.tumblr.com/

Pai da,si cam atat.Adry promit ca saptamana asta am sa fiu mai activa;)
Si voi musculitelor...hai...la tumblr.
 http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg


4 comentarii:

  1. Eu doar dau follow la alte conturi de tumblr, și atât, deci nu e mare brânză de contul meu :)) O, doamne, am găsit chestia cu teme pentru tumblr! :)) Râd ca nebuna acum, nu mă întrerupe :)) Eu de obicei pe tumblr caut numai chestii cu Stiles din Teen wolf și cu Eric din True blood și cu Divergent :D Nu, nu sunt obsedată de tumblr. Mai obsedată sunt de we heart it, și asta numai din vina lui Adry :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii bine ca te iubesc cat 2 :)) my Ton Ton, is mandra de tine :))

      Emm, stii ca nu'i bai :* stiu ca sunteti p'aci mereu.

      Ștergere
  2. Mie mi-e frică să mă alătur tumblr-ului :)). Ştiu că odată ce-mi fac cont devin obsedată :)). Deci prefer doar să fur imagini de pe el, atâta tot :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Tumblr-ul tău e genial! :3 Şi eu am aceeaşi boală cu tumblr-ul. Stau ore în şir pe tumblr şi parcă niciodată nu mă plictisesc! :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥