31 iulie 2013

The Winners!!




Asa cum vedeţi deja, Jack si Flinn dansează de bucurie cu voi :)) Voi nu ştiţi încă dacă aţi câştigat, dar ia, hai, dansaţi şi voi puţintel! :3
Hai, stânga, dreapta, popoul sus, popoul jos! Eh? E mai amuzant, nu? *Să ştiţi că vă văd şi dacă nu zâmbiţi chiar acum nu vă mai dau premiile :D So smile!!*

Vreau să vă mulţumesc de participare şi vă promit că vor mai fi concursuri de genul :)
Acum, trecem la anunţarea cărţilor puse la bătaie în prima etapă şi primii câştigători:



ATENŢIE!! Francesca Gomez, te rog să-mi dai adresa de mail integrală până la data de 3 August altfel voi fi nevoită să mai trag o dată la sorţi :)

Felicitări celorlalţi câştigători! Mailurile sunt pregătite şi de cum termin postarea vor zbura spre voi! :)
Să vă bucuraţi de ele!

Acum, etapa a doua.
Fraţilor, vă jur că nu înţeleg de ce v-aţi îmbulzit cu toţii la numărul 3 :)) Sfânta Treime nu v'a ajutat prea mult, na? Dar oricum, uitaţi cărţile şi câştigătorii:




Din păcate Laura Seraficean nu mi'a lăsat comm la postarea cu etapa a doua şi de aceea nu se află printre participanţii la aceasta. Pare rău!

Felicitări celorlalţi câştigători! Mailurile sunt pregătite şi de cum termin postarea vor zbura spre voi! :)
Să vă bucuraţi de ele!

Şi acum, surpriza de la mine pentru voi :) Am mai tras la soţi 4 cărţi surpriză. Lista a fost făcută în ordinea intrării în concurs :)  Vă las pozele mai jos:



Felicitări ! Mailurile sunt pregătite şi de cum termin postarea vor zbura spre voi! :)
Să vă bucuraţi de ele!

Sper să fie ok pentru toată lumea :) 
Aşa cum am spus, o să mai am concursuri cu ebookuri la fel de frumoase :)
Ce mai vreau eu de la voi este să'mi trimieţi un răspuns de confirmare după ce voi trimite emailurile cu ebookuri pentru a fi sigură că toată lumea a primit premiul :)

Întreg procesul s'a desfăşurat cu ajutorul Random.org, de la alegerea cărţilor până la extragerea câştigătorilor!

Acum, sper să vă bucuraţi de premii şi dacă mai aveţi ceva de spus, vă aştept fie cu un comm, fie puteţi să apăsaţi butonul din dreapta blogului cu 'Contact Us!'!
De asemenea, aş vrea să ştiu dacă v'a plăcut genul acesta de concurs, în care n'aţi ştiut pentru ce concuraţi :)


V'am pupat!! Un august superb vă urez!!






XoXo,
Adry ♥

9 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarelor!
    Da, a fost plin de suspans concursul.I want moree :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări tuturor! :) Sincer, a fost genial concursul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc draga iubi dubi <3 Am primit mail-ul, esti o minunatie <3 :* Da, concursul a fost misto, mai interesant decat cele obisnuite :D :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!Am primit mail-ul. Nu stiu cum de am uitat sa las com la postare! imi pare rau,trebuie sa fiu mai atenta!Foarte interesant concursul si sper ca vei mai face asemenea surprize!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. pare rau, dar imi spune ca nu se poate trimite. te rog, inca o data, trimite'mi adresa buna sau maine voi alege alti castigatori.. cauta'ma pe privat, da'mi un mail ceva si rezolvam. chiar mi'ar parea rau..

      Ștergere
  6. Omg am castigat , omg omgomg !!!! Trimit acum mail-ul de confirmare .
    Ador genul asta de concurs , esti un geniu !!!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥