11 iulie 2013

Step by step..



Mnoooo, nu învăţăm să mergem şi nici să vorbim!
Stăpânim toate aceste deprinderi de bază, dar atunci titlul de faţă la ce se referă ?!
Vă spun eu: încetul cu încetul ne apropiem de postarea nr 400. Mie mi se pare incredibil!
Şi deşi, în ultimele zile, fetele mele cucuiete şi-au luat pauză de lectură, eu încă mai sunt aici, veghez ca un vultur!

Ce vroiam eu să posteeeez...


Pe lângă faptul că strâmb din nas când îmi aduc aminte de BAC *please, die in hell!* şi că am un ciudat sentiment de delăsare faţă de examenul de pe 21 *OMG, please make me wake up and smell the reality!*, mda, m'am uitat la Despicable me1 *must watch!* şi am terminat minunăţia de Sunrise at Sunset *recenzia este pe hârtie*, am zis să mă apuc de o cărticică mai subţire, poate-poate mi'o veni pofta de Marele Gatsby *nu aruncaţi cu roşii!!*.

Dacă vreţi, eu vă pot face o postare cu 'Primele 100 de cuvinte' din 'Şi caii se împuşcă, nu-i aşa?'. Primele 2 capitole sunt interesante, pe lângă faptul că ouhmmmmmm paginaţia, ca să spun aşa, este mai specială.
Aşa că lăsaţi comm dacă vreţi să vedeţi poze şi să citiţi 'Primele 100 de Cuvinte'.

Ştiu că majoritatea sunteţi prin Maratonul acela de Lectură, şi fetele mele sunt *cred că de aia sunt MIA*, aşa că n'am idee câţi mai click-uiţi pe aicişea. Cred că mi'e dor de voi şi de feedback-ul vostru :3


Yup, pinky promise :3

Awh, awh!! Mi-am adus aminte că vroiam să vă arăt şi vouă *Da, Deny! Thanks!* noul canal de youtube al lui James Maslow! Dacă mă întrebaţi cine este James-my-love-from-BTR-Maslow vă reneg :3 dacă mă urmăriţi de ceva vreme, ştiţi foooooarte bine cât de mult îi ador eu pe sweety boys'si de la Big Time Rush!

Oke, în primul rând hai să ne facem încălzirea cu nişte vorbărie marca James:


Atâââât de dulcic :3
Acum să vi-l arăt pe Fox:


Hai că e aşa dulcic! :)) 'Fă'l pe tati mândru!!' owiii :3
Aşa, acum hai să mai şi fredonăm ceva bun:


Cum să faci un cover întreg doar în sufrageria de acăsucă? OSAM!
Hai că iubiriciul meu are voce *da, tocmai am spus iubirici! daţi-mă-n judecată!*
Acum, nu cred că v-a arătat nimeni că BTR au un single demenţial super fredonabil!
Chiar acum, în premieră pe Noi şi un blog, BTR- 24/7:


Trebuie să-i iubiţi!! Deşi au 'crescut' încă mai au acel flow şi wibe super care te face să-i iubeşti!!
Aşa că, pe ritmurile rusherilor mei favoriţi, vă las!



Aveţi grijă de voi!!
Nu uitaţi să-mi spuneţi ce vreţi să citiţi la Noi pe blog!!

XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Welcome back,Adry! Și la cât mai multe postăări! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Off , as vrea sa mai postez sau macar sa citesc ceva , dar sunt asa secatiuita su mi-e foarte foame si cred c-am si racit. Ma simt groaznic.
    Apropo , da-ti o palma si trezestete , ca acelasi sentiment l-am avut si eu inaite de Evaluare NAtionala si am luat o medie jalnica si acum regret ca n-am luat mai mult .
    Cartulia cu calutii impuscati suna interesant , deci feel free sa ne arati si noua cum e paginatia , ca suntem curiosi :) .
    Oh , mama , cateii lui James sunt draguuuti ! Asa dulci :*:*:* !!!

    Asa , ziceti ce vreti sa cititi pe blog , ca eu n-am nici o idee ce as fi putut sa scriu cat Adry a fost plecata .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, și eu sunt în Maraton, dar proooomit să postez curând. Postez săptămâna viitoare, când scap de chestia asta, cu toate că mă miră nu mă simt deloc stresată pe tema asta ^.^
    Și da, știm deja de BTR-ul tău. Blaaa blaaa blaa -.- :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt curioasa in legatura cu 'Si caii se impusca, nu-i asa?'. Ar fi tare primele 100 de cuvinte.

    Ai primit o leapsa de la mine!
    http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/2013/07/leapsa-fara-nume-vlog.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubirica mea :)) Nu-mi da in cap :)) Guess who's home and has a stick? A big one! :-w Pune mana si invata ca vin cu porumbelul calator si te bat. Si o sa spun lucruri rele despre Big time rush si despre Fall out boys. Da! Asta am sa fac! Si da, vreau poze cu chestia cu caii. Auzi, paginatie.. :)) Don't make me come there and kick y'ass! Ai schimbat aspectul sau sunt eu picata din Meldigia*? (*iti povestesc euuu :D) Ton ton lovz Adry :o3

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar ce am gasit si eu o obsesie ca deja nu ma mai recunosteam si PUFF acum toata lumea e pe ea :))) E asa dulce .. Foarte dragut aspectul <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥