2 iulie 2013

Obsesie + lepsuta

Oscilam intre titlul asta si "White Rose painted with blood" , dar m-am gandit ca 1.v-ati plictisit de titlurile mele depresive si 2.de ce v-as bate eu la cap cu moodul meu Oscar Wild-ic ?
Ok, va spun oricum ... =))
Cand eram mica aveam o carte cu povesti . Era veche . Avea paginile rupte 'n' stuff .
Povestea mea preferata era "Privighetoarea si trandafirul" . Deci o adoram! Adoram feeling-ul ala care ma ametea de fiecare data cand o citeam . Atata sange si durere !
Cred ca a fost una din cauzele pentru care sunt eu asa de sadica acum cu personajele mele xD !
Asa ca aseara ma trezesc eu si cu surioara mea sa inventam versiuni noi. In prima , privighetoarea (sa-i spunem P) era fata si era un phoenix ceva , studentul (sa-i spunem S) era baiatul de care era P indragostita si fata aia de care era S indragostit (sa-i spunem A) era o cantareata asa-zisa buna , dar care era de fapt personajul negativ si chestii .
Normal pana aici , nu ?
Bine . Veti regreta c-ati spus asta :) .

ATENTIE ! Daca suferi de homofobie nu citi !!!!
In versiunea a doua , P era studentul din prima varianta  , iar S era de asemenea baiat xD ! Iar A ... nu mai am nici o idee cine era .
Iar a treia varianta , pe care nici nu i-am spus-o gemanutei mele , era asa:
Si P ,si S,si A ,erau baieti !
P era un cantaret foarte bun si dragut cu o voce minunata <3 (demn de o privighetoare, nu :x ?)
S era fostul lui iubit , de care P se despartitise cu ceva timp in urma .
Iar A era noul iubit a lui S , care se desparte de S dupa ce primeste trandafirul !
Si acum exista doua situatii care se vor intampla in caz ca nu am un noroc cat Himalaya :
1.Surioara mea ma snopeste in bataie , stie ea de ce :icononionfailplz:!
2.Adry ma da afara de pe blog in suturi pentru ca i-am scris o postare cu gay:iconscaredplz: !!!

ok , ok...
...trying to calm down...:icondizzyplz:


Si acum lepsuta (e veche si stiu ca ati vazut-o de nenumarate ori si ca e foarte plictisitoare !):


1..Scrie primul personaj care iti trece prin minte si din ce carte vine:
Rafe din GENERALA

2.Scrie primul titlu de carte care iti trece prin minte:
O flacara in noapte de TheoRyaMarya
Scuze, nu m-am putut abtine :icongivingupplz: !!

3.Scrie primul autor care iti vine in minte:
CLAMP

4.Scrie titlul ultimei carti citite:
Sange Albastru de Melissa de la Cruz

5.Scrie personajul favorit din cartea de la numarul 4 si caracterizeaza-l/o intr-un cuvant:
Schuyler - hipsteeeeer :D !

6.Scrie titlul cartii pe care ai vrea sa o citesti:
Jocurile Foamei

7.Scrie unul din lucrurile pe care ai vrea sa le realizezi vara asta:
Sa desenez . Mult.


Ok acum va las cu o melodioara ,asa ,buna sa va adoarma.




Kisses :*:*

7 comentarii:

  1. Nu te dau afară, hon :*:* nu sunt mare fan al homosexualilor, dar, hei!, e o ţară liberă! :))

    Ne auzim undeva în weekend după ce scap de BAC -.-
    Ţineţi-mi pumnii!!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, Doamne și eu sunt obsedată de povestea aia cu privighetoareaa. Am citit-o și în engleză și în română de două ori, și nu mă las până nu o învăț pe derost. Cine n-a citit-o a trăit degeaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord ;).

      `Asa ca go and read it broooos :O !`
      Ok , imi incep afacerea "invatat povestea pe de rost SRL"

      Ștergere
  3. Meduza has lived for nothing :)) Nu stiu care-i treaba cu privighetoarea, dar... GAY! Tinand cont ca imi place de Lafayette din True blood, care e gay, te iert :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥