6 iulie 2013

Maraton de lectura



Deci Larisa de la Some Books Are To Be Tasted a lansat Maratonul de Lectura .
Incepe pe 8 iulie si se termina pe 14 . Deci saptamana viitoare trebuie sa ma pun pe citit :) .
Am de gand sa citesc :
  • Bal mascat | Sange albastru #2 - Melissa de la Cruz
  • Lupta celor noua | Eu sunt numarul patru #3 - Pittcaus Lore
  • Suspectul - Michael Robotham
  • Remember Me | Remember Me #1 - Christopher Pike (ebook)

Si poate sa incep Jocurile Foamei , dar nu sunt sigura inca . Parca nu-mi vine sa ma avant prea tare .
La inceputul fiecarei zilei (daca ma lasa Adry) voi face un post cu progresul facut , care o sa contina :


Pagini citite azi :
Pagini citite in total:
Carti terminate :

Urasc ca postarea mea suna aproape la fel ca cea de pe blogul Larisei , exprimarea mea e facuta varza zilele astea , mai ales ca mi s-a stricat computerul si e posibil sa pierd toate fisierele de pe el .

Stiu ca Luisa a inscris blogul in Maraton , deci n-o mai fac si eu , ar fi degeaba , nu ?

Ok , bye ≧_≦

2 comentarii:

  1. Se poate inscrie oricine?Cine ma lumineaza cumva?Ma intere sa particip la maraton!Am atatea carti de citit.Info,please! :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥