30 iulie 2013

I said STOP! :)



Şiiiiii am spus STOP VOT JOC!!

Mulţumesc tutoror participanţilor la Happy 400 Giveaway!! Mă bucur că am reuşit să ne strângem 20 de oameni din care doar 19 au participat şi la etapa a 2a :) Nu e nimic. Fiecare extragere de la Random.org va fi per carte, adică va fi o extragere pentru cartea 1, 2, 3, 4, 5. Apoi voi face o extragere şi pentru numerele acelea de la 1 la 4, exact pe acelaşi sistem.

Apoi mai am o surpriză, dar aflaţi voi mâine abia. 

-----------------------------------

Acuşica nu prea mai am ce să vă spun.. cred..
Ba, hai fie! Oficial sunt STUDENTĂ la Administraţie Publică! Hell yea! :))
La ID *învăţământ la distanţă*, ce-i drept, dar studentă! :) Mă simt aşa bine.
Aşa că oficial sunt şi eu în vacanţă. Şi voi rupe cărţile în două mai ceva decât până acum.
M'am apucat de vreo 3 cărţi, care până la urmă au ajuns una singură. Adică am citit vreo 5 pagini din 'Pentru o Zi', vreo 2 capitole din 'Extrem de tare şi incredibil de aproape' şi vreo 13 capitole din primul volum al seriei Pretty Little Liars.

M'am apucat de 'F.R.I.E.N.D.S', serialul acela cu Jennifer Aniston, Matt LeBlanc, Matthew Perry, Courtney Cox şi încă 2 actori pe care niciodată nu'i reţin :)) David ceva ceva şi tipa care a jucat şi în Easy A *soţia profesorului*. Well, damn it!



Apoi am ajuns la zi cu Twisted *un serial incredibil de OMG* şi tocmai ce am vizionat episodul 9 din Teen Wolf!!!!! Sfântă macaroană! Jur pe cuvântul meu de dusă că regizorii acestui serial sunt BOLNAVI rău de tot o.O Cum să facă aşa ceva?! Sfinte Dumnezeule, încă mai sunt în şoc.. şi până luni nu ştiu cum rezist.. Foarte surprinzător.

Acum, revenind. Mă retrag să fac extragerile şi toate cele. Ne auzim mâine când am să vin cu foarte multe veşti bune!!

O seară plăcută şi multă, multă fericire!!



XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. Si eu ma uit la Twisted, genial serial.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inafara faptului ca nu pot sa cred ca ai facut pauza de la FRIENDS ca sa scrii pe blog si ca citesc AV din cauza ta :-l, acuma ma faci din ce in ce mai mult sa vreau sa ma uit la Teen wolf :|. Adry, ai mila de mine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Invatamant la distanta? Adica? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adica nu sunt obligata sa ma duc la cursuri, ci doar la examene. si, de asemenea, platesc anu universitar pentru a putea studia :)

      Ștergere
    2. anul* daca mai ai nelamuriri, poti folosi butonelul de 'contact us' din dreapta blogului si vorbim :)

      Ștergere
  4. Felicitări Adry! :* O să fii o studentă like a boss! :* Baftă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari , scumpo :*:* !!!! Esti in sfarsit studenta , sunt asa mandara de tine !!!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥