8 iulie 2013

Hmm...hei!





Mnea... să spunem că am revenit..nu foarte întreagă emoţional, dar măcar sunt vie..
Nu v-am scris deloc săptămâna trecută pentru că era Bac'ul şi eram destul de 'la pământ'. Şi acuma sunt cu nervii încă întinşi deşi ştiu notele şi mnea..

Nu o să vă spun rezultatele şi nici cum mă cheamă sau la ce liceu am fost ca să mă cautaţi voi pe net :)) E destul de ştiut că sunt dezamăgită de note şi se putea şi mai bine.

Acum.. se pare că vă plac ajutoarele mele.. poate chiar mai mult decât vă place de mine :)) Eu o să mai lipsesc.. mă apuc să lucrez pentru admitere şi de data asta nu mai am voie să o dau în bară.
Ştiu prea bine că vă sunt datoare cu nişte recenzii şi am mai primit şi ceva lepşe. 

Anyway, vă urez o săptămână bună şi sper să ne auzim cu veşti mult mai bune :)



XoXo,
Adry ♥

10 comentarii:

  1. Adry, sunt sigură că notele sunt foarte bune. Desigur că se putea şi mai bine. Mereu se poate şi mai bine! Dar dacă aşa a fost să fie, nu trebuie să te frămânţi degeaba. În principal, dacă media este în conformitate cu cerinţele facultăţii la care doreşti să aplici, atunci totul e just fine.
    Mult succes cu admiterea!
    Sunt sigură că vei reveni cu veşti super bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti sigura d pomana :)) am szis ca nu spun, dar ca sa-ti faci o idee: 8.30 romana, 8.50 mate si 8.90 geogra.. deloc in sfera mea.. la facultate dau examne, ma ceva pe ea de medie, dar ma oftic ca alti prosti au luat mai mult ca mine si notele aStea nu reflecta nimic real...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohh,Adry!Sunt convinsă că notele tale au fost bune,aşa că nici nu-mi faci probleme.Că eşti tu perfecţionistă..asta-i partea a doua.Succes pentru admiterea la facultate:* Ştiu că vei reuşi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adry, intotdeauna se poate si mai bine! La mine la liceu, un elev care era in pericol de corigenta la romana a luat 9,50. Olimpica la nationala de romana a luat 8,80! Profesoara de romana a zis ca BAC-ul va fi intotdeauna nedrept, subiectiv! ;) :* Nicio grija, deci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru ca ai luat bac-ul si mult succes la adimitere ! Iti tin pumnii . :3

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări pentru tot!
    Și succes la admitere, și stai calmă că nu datorezi nimănui nimic! Lucrează acolo pentru că noi știm că ești foarte bună în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti un panda idiot -_- si tu stii asta, notele tale sunt foarte foarte bune! acum taci si culcate .

    RăspundețiȘtergere
  8. Subscriu la comentariul Laurei. Bac-ul la română e foarte subiectiv, și mai e și chestia că, din cauza lungimii, profii nici nu citesc cum trebuie lucrările, ci le apreciază mai mult din ochi. Am fost surprinsă de cât de mari au fost notele unora care nici măcar nu au tangențe cu lectura. Din păcate, Bac-ul nu reflectă întotdeauna calitățile reale ale elevului. Tu știi că meritai mai mult și asta e tot ce contează.

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii deja parerea mea: Nu ai fost tu proasta (cum continui sa iti spui si ma enervezi), ci au fost corectorii idioti. Capiche?
    Heei, lasa ca o sa reusesti si cu admiterea si gata:o3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥