23 iulie 2013

Happy 400 Giveaway!




Hei! Uitaţi-ne ajunşi la cea de-a 400a postare de pe acest bloguşor.
Ne-a trebuit un an şi 5 luni ca să ajungem aici, acum. Poate am fi ajuns mai devreme, dar, hei!, bine că acum suntem aici. Aşa că hai să ne liniştim puţin, să ne chill'uim ca să pot avea un discurs marca Adry autentic-sută în mie!


Cum am ajuns noi aşa departe? Nu am idee, ştiu doar că trebuie să vă mulţumesc vouă că mai sunteţi pe aici ca să ne citiţi şi să ne impulsionaţi să mergem mai departe şi mai departe, până în cosmos şi niciodată înapoi.
 Deşi echipa se măreşte, noi ne păstrăm consistenţa şi deşi simt nevoia de schimbări constante poate vom ajunge să ne organizăm mai bine şi chiar să devenim într-adevăr profi, însă sper că ne veţi fi aproape pe viitor ca să ne vedeţi planurile puse în aplicare.

Nu suntem noi mari celebrităţi şi mari scriitoare, dar ne'am unit sub un scop comun *sau două*: scriem ca să ne simţim mai bine, scriem ca să vă simţiţi şi voi mai bine. Şi sper din tot sufletul că am reuşit să vă facem să veniţi aici pentru o pauză de relaxare. Ştim că în ultimul timp am lipsit şi îmi asum asta, nu vă mai promit nimic pentru că momentan încă sunt prinsă prin catastrofa asta de admitere la facultate *dar asta e pentru altă postare*, însă cât de curând toate o să revină la normal şi o să fie toată lumea împăcată.

În 400 de postări am învăţat să zâmbim, să plângem, să ne simţim bine şi să fim uniţi. Deşi am avut articole melodramatice, dar şi unele pline de umor, am urmărit să ne luăm o piatră de pe inimă şi să vă învăţăm să nu faceţi ca noi :)) Dar fiecare are greşelile lui şi nu va da ascultare nimănui pentru că aşa e mersul lucrurilor: trebuie să greşim ca să învăţăm :) Oricum ar fi, fără voi nu ajungeam în veci aici.

Nu ştiu ce vă atrage să veniţi pe bloguşorul acesta, dar nu pot decât să fiu mulţumită că rândurile mele răvăşite ajung la voi şi poate vă ajut cumva, şi un zâmbet dacă v-am adus pe buze sunt fericită până la Dumnezeu şi înapoi, de mii de ori.

Dar gata cu chestiile lacrimogene şi să vă fac părtaşi la bucuria mea şi a întregii echipe:



Scurt şi la obiect. Giveaway'ul acesta va fi mai special decât celelalte. Am 5 ebookuri pentru voi. Am împrumutat ideea aceasta de pe un blog *nu'mi aduc aminte care, dar creditul e al lor!*. Nu vă spun care sunt numele ebookurilor respective, ci le voi da eu nume alternative, astfel totul va fi mai frumos şi va asumaţi ceea ce aţi ales :)) De asemenea, concursul se va desfăşura în două etape pentru că surprizele nu se termină aşa repede.

Revenind. Regulile sunt simple: 
-vreau de la voi un comm cu GFC'ul cu (,) care urmăriţi blogul (opţional) şi email'ul vostru 
şi cartea pe care v'o doriţi.
-opţional puteţi să ne lăsaţi gândurile voastre şi asta doar pentru că sunt extra curioasă :)

Nu e greu, nu?
Acum, aceasta este lista de 5 ebookuri sau, mai bine zis, numele lor alternative:

1. Roşcatele conduc lumea
2. Se încinge atmosfera
3. Poveştile nu mor
4. La plimbare sub acoperire
5. Un păcat originar

Acum ca să mă repet, commul vostru va fi sub forma aceasta:
GFC: xyz
email: asdfgh@yahoo.com
Vreau cartea nr 4: La plimbare sub acoperire

OBSERVAŢIE: Şi celalte colege de echipă pot participa pentur că ele nu au nici cea mai vagă idee despre ce este concursul şi oricum, tot eu am rămas la conducerea acestui vas :)) Vă jur pe cuvântul meu de bookworm că sunt corectă şi nu ţin partea nimănui în desfăşurarea procesului :)

Capişi? Perfect. Vă urez mult noroc şi sper să ne bucurăm cu toţii la finalul concursului.
Etapa a 2a va fi publicată pe 28 iulie. 
Aşa că răspândiţi vestea pentru că tutror ne place puţină comeptiţie.

Click pentru Etapa a 2a AICI.

Pe final, vă mulţumesc din nou tutror pentru că aţi fost aproape de noi şi sper că veţi continua să faceţi parte din marea noastră familie.
Spor la ales!! Ne auzim zilele astea!!
V-am pupicit!





XoXo,
Adry ♥


21 de comentarii:

  1. Bitch, GFC: furelise, mail: gherasim.antonia@yahoo.com
    Vreau cartea numarul 1, Roscatele conduc lumea :D Bine, te iubesc, multumim pentru concurs si la cat mai multe postari <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!
    GFC:Awaked
    mail:welcome_to_my_planet_strangers @ yahoo.com
    Vreau cartea nr. 2, Se încinge atmosfera :))
    Multumim pentru concurs :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări! La cât mai multe postări!:o3 Sunt sigură că vor veni din belşug, la fel ca cei care urmăresc acest blog :).
    Mult succes!
    Gfc: Bianca
    E-mail: bia_bib19@yahoo.com
    Cartea: 4. La plimbare sub acoperire
    P.S.: Ador melodia "Slow Down" <3

    RăspundețiȘtergere
  4. La cât mai multe postări! :* ♥
    GFC: Clara ♫
    E-mail: albulescumaria06@yahoo.com
    Cartea 1: Roșcatele nu mor :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si la cat mai multe postari!! :D
    Gfc:Andreea Ilie
    E-mail:deea_princes95@yahoo.com
    Cartea:4.La plimbare sub acoperire
    Multumim pentru concurs!!
    P.S:am o vaga idee ca as sti de unde te-ai inspirat cu acest concurs minunat!!chiar imi plac genul acesta de concursuri!! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Dudus
    email: andruscamihaila@yahoo.com
    Vreau cartea nr 1: Roşcatele conduc lumea

    Adry <3 concurs frumoooos <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări !!!
    GFC: Alexandra A.
    gmail: alexandra.alexaa3@gmail.com
    Vreau cartea nr. 5: Un păcat originar

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări, draga mea! 400 de postări înseamnă multă, multă muncă. :3

    GFC: ♥rose
    email: rose.dark226@yahoo.com
    Vreau cartea nr 1: Roşcatele conduc lumea

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Leontina
    email: marriacr@gmail.com
    Vreau cartea nr 3: Poveștile nu mor

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC:iulia
    Email:iulia_andreea12@yahoo.com
    Vreau cartea nr. 5. Un păcat originar
    Multumim pentru concurs si felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: Denise Chris
    Email : denysse_deny@yahoo.com
    Cartea numarul 5 - Un păcat originar
    Felicitari pentru cele 400 de postari. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC:Serafincean Laura
    Email:x74laura@yahoo.com
    Cartea numarul 3,Povestile nu mor
    Felicitari si mult succes in continuare!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC: sabrina8_dulcik
    Email: sabrina8_dulcik
    Hai ca aleg cartea numarul 2: Se incinge atmosfera. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC: FrancescaGomez
    Email : francesca.gomez13
    Cartea numărul 1.Roșcatele conduc lumea.
    Mi s epare că aveți un blog genial, și sper că n-am scris prea târziu.Sper să participi și la concursul de la 1000 d epostări.Țineți-o tot așa...

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: Mary Alice
    Email: mr1998cmbrand@gmail.com
    Cartea numarul 5. Un pacat originar
    Scuze ca am lipsit de pe aici , dar tata ma taraste prin vacante in care as da orice sa nu merg. Iubesc blogul , iar tu esti o fata extraordinara ! Felicitari pentru cele 400 de postari ;) !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gfc:Lusia P*dar stii povestea*
    email:lucy_2008_mc@yahoo.com
    Cartea numarul 2:Se incinge atmosfera
    Suna mai diferit....si nu ma duce cu gandul la nici o carte,si mai mult misteeer*sper ca nu e prea tarzior*:o3

    RăspundețiȘtergere
  17. gfc giorgiana
    mail giorginaturcu@yahoo.com
    Cartea 5 un pacat originar
    La multi ani, la mai multi fani, mie-mi place de voi, sunteti tare dragalase si postarile optimiste si amuzante

    RăspundețiȘtergere
  18. gfc Anca
    ancuta_serban11@yahoo.com
    Un păcat original
    Eu abia acum am venit din tabără, sper să fie ok. :)
    La mulți ani și meritați tot! Ați depus o muncă considerabilă aici!
    apropo, știu că sunt insistentă/enervantă, dar câștigasem o carte. MI-O MAI TRIMIȚI? =))

    RăspundețiȘtergere
  19. GFC: rosia_lady
    mail: lily_lady07@yahoo.com
    Interesant concursul.

    RăspundețiȘtergere
  20. Aleg cartea - 4. La plimbare sub acoperire

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC:Vyky
    e-mail:mirciuvictoria@yahoo.com
    Vreau cartea numarul 4:La plimbare sub acoperire

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥