28 iulie 2013

Happy 400 Giveaway- part 2-




Am revenit pentru a doua etapa a Happy 400 Giveaway
În urma primei etape s'au înscris doar 15 persoane. 
Acum, vă rog, fetelor, vreau de la fiecare în parte un 
comm în care să'mi spuneţi un număr de la 1 la 4.

Nu vă spun pentru ce, dar credeţi-mă că nu o să vă pară rău. 
Aveţi timp până MARŢI, 30 IULIE ora 20.00.

Pe data de 31 voi anunţa câştigătorii.
Nu ştiu dacă mai vrea cineva să se înscrie, dar dacă totuşi vreţi, sunteţi liberi să completaţi prima etapă (CLICK HERE) şi apoi să veniţi la postarea aceasta şi să'mi spuneţi un număr de la 1 la 4.

Cam atât. Sper că toată lumea e ok cu lucrul ăsta. 
AAA plus, m'am gândit mai bine şi am decis ca regula cu urmăritul blogului să fie opţională.. nu pot obliga oamenii să dea follow de pomană :))  Vă place, daţi follow, nu vă place, e ok :) Gusturile nu se discută!

Acum chiar am terminat! V'am pupat, aveţi grijă de voi!! Ne auzim curând!!



XoXo,
Adry ♥

21 de comentarii:

  1. Aleg 3 :D Guess who loves you? :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Aleg treeei. ♥ * De data asta sper sa nu mai comentez aiurea :)) *

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. EU DE CE AM VĂZUT 14?! ă, fontul ăsta -.-
      bine, atunci 3

      Ștergere
  4. Euu aleg doi. Succes tuturor ♥

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥