25 iulie 2013

Giveaway UPDATE!




Ok.. n'am idee de ce nu vă surâde ideea giveaway-ului :)) Doar 11 oameni s'au înscris, aşa că vreau să mai prelungesc perioada primei etape.

Această etapă se va termina pe data de 28 IULIE, cu speranţa că veţi fi mai mulţi. Dacă da, atunci e bine, dacă nu, atunci cei deja înscrişi au şanse mult mai mari să câştige cărţile pentru care s-au înscris.

Mda, cam atâtatica. Dacă totuşi vă răzgândiţi puteţi accesa giveaway-ul dând click AICI sau pe poza din dreapta blogului. Eu vă aştept cu braţele deschise şi ebookurile pregătite.

Nu mai ştiu ce să vă zic aşa că vă las cu nebuneala de clip de la noua melodie a băieţilor de la One Direction :) Mie îmi place :)) E plină de nebunie şi versurile sunt foarte drăguţe :3 me likes it! Mai e nevoie să spun cât de dusă e coregrafia ?! :)) Mnoooo, sigur v-aţi dat deja seama!


Aveţi grijă de voi!!
V-am pupat!!



XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Scuze ca intreb aici, dar cum e "La jumatatea drumului spre mormant" ? Chiar astept sa vad ce parere ai. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar maine public recenzia si o sa vezi :* pinky promis <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥