1 iulie 2013

For my yellow rose ...

 Hey , ciupercutelor , cum va mai e viata ? Mary Alice la taste .
 Ok , sper ca va dati seama ca n-am nici o idee despre ce sa scriu , nu ?
 Ieri , toata ziua am jucat Tetris , asa , din lipsa de ocupatie . Cel mai bun scor pe care l-am facut e de 30 de linii . Si dup-aia am lasat-o pe mama . Mare greseala . A stat un sfert de ora . Si a facut 96 de linii :) . Tata mi-a zis sa nu ma pun cu ea , ca ea a facut facultatea de tetris.:icondignitylaughplz:.
 Si am stat eu pana la 12 noaptea sa joc tetris si apoi m-am dus in camera mea cu sor-mea si am vorbit despre animeuri si curcubee :iconhurrplz: . De-astea, asa :


 Si azi ar fi trebuit sa merg(em) la cumparaturi cu mama :icononionfailplz: , dar nu m(ne)-am trezit destul de devreme asa ca nu ne-am mai dus :iconlalalaplz:.

 Si am fost intr-un mood asa ciudat .Probabil din cauza vijeliei de-afara. M-am apucat sa ascult Roger Waters - Watching TV si n-am terminat inca . Melodia asta e asa trista . Nu inteleg nimic din ea , dar tot e trista . Mai ales ultima strofa . Zice-ti voi ca nu-s geniale versurile :

She's the one in fifty million
Who can help us to be free
Because she died on TV

Mi se par asa heartbreaking .

 Oh , plus ca la un moment dat jucam eu Tetris (din nou) si pe sor-mea , care statea la computerul de langa al meu , o buseste plansul . De ce ? Pentru ca s-a apucat ea frumos de CLANNAD , si-acum are inima franta .Pai cine te-a pus  =))? Eu te-am avertizat .
 Si acum s-a apucat de Clannad After Story si cred c-o sa-mi umple cateva galeti bune cu lacrimi .

Cam atat am avut de spus , asa ca va las cu un cantecel .
V-as pune Watching TV dar n-am gasit un video cu calitate buna , asa ca va pun melodia din care era titlul de ieri .
Sper sa nu se supere Adry ca-i pun melodii asa dubioase pe blog ><.





Kisses :*:*

2 comentarii:

  1. Imi alungi plictiseala thnks :*

    Foarte tare ziua ta ..eu nu sunt asa mandra de mine ..toata ziua am dormit :">

    RăspundețiȘtergere
  2. De cat timp am zis ca urmaresc si eu CLANNAD, dar o trecut timpul si m-am tot pus la alte animeuri, dar acum mi-ai deschis apetitul. Ai avut o zi foarte interesanta, eu nu imi las mama la jocurile pe care le joc, ca am facut gresala asta si nu am mai avut acces la pc pentru o vreme.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥