14 iulie 2013

Cory Monteith.Why death?Why.

fuck.me.Wtf.Kill.me.this.is.not.real.lie.to.me.god.

Da pai daca nu ati aflat va fac eu ziua mai proasta.Cory a murit.da cel din glee.da bunaciunea.da perfectiunea aia intr-un corp minunat,ce juca atat de adorabil,si avea un zambet perfect.El.A murit.de supradoza.In putin timp avea sa se castoreasca cu lea Michelle.Nu pot sa cred efectiv.Imi vine sa tip cat ma tin plamani..nu e corect...nu pot sa ma zic nimic.

Avea doar 31 de ani.nu am de gand sa va pun ceva de pe wikipedia,pentru ca nu cred ca veti citi partea aia.Nu cred ca ati citit nici asta,dar in fine.

Nu sunt fan glee,pentru ca nici nu ma uit la serial.Dar nu stiu.va dati seama ce e in inima fanilor?;inima lui Lea,si a familiei?trebuia sa se castoreasca.SA SE CASATOREASCA CU LEA.Nu as putea fi in locul ei acum.E ...pentru mine nu e ceva dureros,sa ma faca sa plang.Dar e ceva surd in mine,ceva ca ma face sa ma simt foarte trista,dar fara lacrimi.Si e mai rau asa.prin lacrimi macar te exprimi,dara asa tii toata tristetea in tine.Nu e fucking corect.E...Si cand te gandesti ca oricarei vedete i se poate intampla asa,oricarui idol de al tau.oricarei persoane...

Vroia sa fie fericit.ohy doamne,de ce?

UPDATE:uite ce am gasit:
"No one knows me better than Cory. No one knows what it’s been like to go through this more than he does. Feeling like you have that net underneath you allows you to jump higher and go farther. He makes me feel like I can do anything. For the first time in my life I feel really, really settled and happy. I feel like the luckiest girl in the world."-lea Michelle.





                             Rest in peace ...forever
                                                                                   1982-2013.

http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg


10 comentarii:

  1. Nu se stie inca daca a murit de la o supradoza, poate a murit de la altceva:( Nici eu nu m-am uitat la Glee, tot nu-mi vine sa cred ca a murit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca a murit de altceva...tot a murit.

      Ștergere
  2. Eu am vazut cateva episode din primul sezon si mi-a placut mult de el in serial :|.. Nu-mi vine sa cred ca a murit! :( :|:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Am văzut câteva episoade şi juca frumos. Am căutat şi eu pe net ştirea şi am găsit pe CNN că nu se ştie încă de ce a murit. Luni o să-i facă o autopsie, dar ştiu că abia ieşise de la reabilitare.. păcat de el şi de Lea..

    Odihnească-se-n pace.

    RăspundețiȘtergere
  4. Glee nu va mai fi niciodata la fel fara el. I'm gonna miss him for the rest of my life....A fost un actor exceptional si mereu se va afla in inima mea. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Am aflat și eu cu câteva ore în urmă,nu pot să zic că sunt fan dar îmi plăcea mult ce cuplu forma cu Lea.Chiar îmi pare rău de el și mai ales de ea.Încă sunt șocată,nu pot să cred că a murit așa de tânăr și doar văzusem săptămânile trecute poze cu el și Lea și arătau așa fericiți...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sincer nu l-am văzut jucând nicăeri, dar de serialul Glee am auzit. Am rămas şocată... Băi, e aiurea tare... De ce naiba iau ăştia decizii de-astea?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne! Odihnească-se în pace!
    Nu m-am uitat decât la maxim 2 episoade Glee în toată viaţa mea şi alea de prin nu ştiu ce sezon aşa că nu am nici cea mai vagă idee cine ar putea fi tipul. Numai că acum mă gândesc din perspectiva familiei sau a logodnicei lui. Nici nu pot să-mi imaginez prin ce trec bieţii oameni.
    Bine, nu îi pot plânge prea mult de milă şi să spun ca tine că voia doar să fie fericit pentru că nu avem de unde să ştim toată viaţa sa personală şi am văzut că a avut probleme şi cu drogurile.
    Dar, totuşi, să mori la 31 de ani. La un prag de nuntă. That can't be even possible!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt într-un șoc... dar nu ca fanii. Ca atunci când a murit MJ. Nu realizez că a murit... e oribil. Mda, e un sentiment foarte ciudat.
    R.I.P.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥