22 iulie 2013

399^^

Prost titlu.Adica asta e a 399 postare.Sincer,ma simt chiar mandra ca eu fac postarea asta,idk why.




hue....ce mai faceti?E cam liniste,si nu ii place nimanui linistea.Adica seriosmai agitati-va si voi putintel.dar lasa ca o sa va gitati voi destul in curand,caci Adry va pregateste ceeeeeeeeva*dupa cum vedeti de pe bannerul de sus*.Nu prea stiu nici eu exact,dar credeti-ma,va fi ceva urias daca vi-l organizeaza ea.So prepare minions:3

Apropo de minions....V-ati uitat la despicable me?1 sau 2?nu stiu,parca as vrea sa eu sa ma uit,si asa ca nu fac nimic in casa,inafara sa stua la calculator, sa citesc cateva ore si apoi sa ma plictisesc. Si imi cam plac animatiile^^cam mult pentru varsta mea:3 Sunt un copil micut si obsedaaaaaaaat:3Dar cine nu e?Adica sunt micuti si galbeni si draguti si ^.....^


Aham....nu mai stiu ce sa zic...Oricum postarea asta nu are nici un sens,asa ca da.

Sa stati pe aici,pregatiti pentru surprize.Credeti-ma nu vreti sa le pierdeti.Nu mai zic niiiimiiic:3Nu am voie.Si nici nu vreau sa stric surpriza.

Cam atat...I'm a failure:'(.Chiar va rog sa ma scuzati pentru postul asta de 2 bani...

                                    Poate melodia asta va face sa va simtiti mai bine.Ne mai auzim!
*nu e geniala?*
http://s3.amazonaws.com/pizap_gallery/063013/medium/pizap.com10.7602062635123731372592421468.jpg

6 comentarii:

  1. Hi hi, nu e o postare de doi bani!
    Atâta timp cât auzim de una dintre voi nu mai contează că faci roman sau nu :).
    Da, şi eu sunt lipită de casă. Citesc, mă uit la serial/filme şi... atât! Ma-mă, ce întreprinzătoare sunt!
    O zi frumoasă!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai primit ceva de la mine chiar aici: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/07/leapsa-shine-on.html :D.

      Ștergere
    2. ODODODODODODODODODDO cat de draaaaguuuut!<3<3<3 Asdfghjlk mersi muuuult!<3Serios,nici nu iti dai seama ce mult inseamna ^^

      Ștergere
  2. :)) Vai ;;) You're no failure sweetheart ;;) You're like a minion ^_^ Si ce rata lui Will pregateste Adry de eu nu stiu? Adryyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Prepare for World war III~ Te pup Luisa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa nu am bata ca am dezvaluit ca va fi o surpriza:3 Si eu te pup!<3

      Ștergere
  3. Abia astept sa vad ce ne pregateste Adry, nici eu nu am vazut Despicable Me...nu prea am rabdare sa ma uit la animatii.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥